Nog geen 180 punten ontvangen na aanmelding

• 28 februari 2009
  • 552 reacties
  • 34535 Bekeken

Reputatie 2
Ik zou

This topic has been closed for comments

552 reacties

Reputatie 4
Je moet je aanmelden voor T-Mobile Speciaal.
Reputatie 2
De aanmelding voor My T-Mobile is het aanmaken van een persoonlijk account. Hiervoor kies je een gebruikersnaam en geef je je 06-nummer en je e-mailadres door. Je ontvangt van ons een sms-bericht met je wachtwoord.

Het aanmelden voor T-Mobile Speciaal kan (o.a.) via My T-Mobile. Na aanmelding ontvang je 180 Speciaal-punten ter waarde van 10 euro. De registratie omvat het doorgeven van enkele persoonlijke gegevens, zoals je naam, adres en geboortedatum.
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem.. heb me nu aangemeld voor T-mobile speciaal maar ik heb nog geen smsje gekregen..

En nog een andere vraag, hoe kan ik overstappen op bonus sms?
als ik mijn tariefplan wil wijzigen staat er dat dat niet kan..
Reputatie 2
wat mccuijpers nu heeft, dat heb ik ook
Reputatie 2
Ik heb gister een nieuw toestel gekocht. Met 15 euro beltegoed.
Alleen heb ik 5 euro opstaan en die 10 euro moet ik nog krijgen.
Nu heb ik nog steeds niks binnen en ik heb me al aangemeld voor T-mobile .
Dus men vraag is: Waar is die andere 10 euro beltegoed?
Er staan inmiddels verschillende topics op het forum over dit onderwerp. Hier kun je lezen wat je moet als je problemen ondervindt met de aanmelding voor T-Mobile Speciaal en/of het verkrijgen van de 180 T-Mobile Speciaal-punten.
Reputatie 2
ik zou ook 10 euro erbij krijgen en gratis 300 smsjes en die krijg ik ook niet hoe komt dat?
Reputatie 2
@nientj

Zie eerdere reactie's over aanmelden T-Mobile speciaal en het verkrijgen van 180 T-Mobile Speciaal-punten die je dan weer kunt inwisselen voor tien euro beltegoed. Klik hierboven op het woord topic. Hier kun je lezen wat je moet als je problemen ondervindt met de aanmelding voor T-Mobile Speciaal en/of het verkrijgen van de 180 T-Mobile Speciaal-punten.

Betreft de 300 gratis sms-berichten; Je moet eerst je tariefplan wijzigen in PrePaid Bonus Sms. Dan opwaarderen met tien euro. Daarna ontvang je de maand daarop je 300 gratis sms-berichten die vervolgens 1 maand geldig zijn.
Reputatie 2
Ja bij mij zijn ze ook nog niet bijgeschreven, maar dat zal dan nog wel komen..

ik wil ook mijn tariefplan wijzigen in bonus sms maar er staat dit bericht:

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om van tariefplan te wijzigen. Wel is het mogelijk om bundels te wijzigen of toe te voegen.

Hoe kan dit?
Reputatie 2
@mcuijpers

Je kunt het beste even je vraag stellen via onze website onder de categorie veelgestelde vragen. We kunnen je dan met al je gegevens persoonlijk verder helpen en het voor je in orde maken. Je kunt uiteraard ook bellen met de PrePaid klantenservice op het nummer 0900 - 0236 (kosten 0,25 eurocent per gesprek).
Reputatie 2
Ik heb precies het zelfde ik heb me 5 maart aangemeld en heb tevens nog niks ontvangen, heb een lossesimkaart gekocht met 15 euro beltegoed en had gelijk 5 euro er opstaan en die 10 euro moet ik nog steeds krijgen hoe zit dat???

toen ik mij aan melde voor T--mobile special kom dat niet gelijk in 1 keer had toen een mailtje gestuurd en kreeg 1 a 2 dagen later een sms dat ik 10 beltegoed kreeg omdat ik me eigen niet aan kon registeren voor T-mobile special en ik had ook nog eens 180 tmobile special punten er bij gekregen?

maar ik heb tevens nog steeds niet die 10 euro ontvangen van mn overige beltegoed!!!

wie kan mij verder helpen???!!!
Reputatie 2
@Cyberbabe1986
10 euro beltegoed krijg je als je de 180 punten van T-Mobile Speciaal inwisselt via de catalogus van T-Mobile Speciaal op My T-Mobile. Deze 180 punten heb je gekregen bij het aanmelden voor T-Mobile Speciaal. Je kunt echter ook 100 punten inwisselen voor 5 euro beltegoed.
Je krijgt dus niet zowel 180 punten als 10 euro beltegoed, maar 180 punten die je kunt omwisselen voor 10 euro beltegoed.
Reputatie 2
ik heb een simkaart gekocht en al uik me zou registreren zou ik 10 euro extra beltegoed krijgen. maar hoe moet ik dit doen want ik heb al wel een t-mobile account aangemaakt enzo.. en hoe krijg ik te zien dat ik het ook daadwerkelijk gekregen heb?
Reputatie 2
@jacco9205: na de aanmelding voor T-Mobile Speciaal duurt het een aantal dagen voordat je 180 T-Mobile Speciaalpunten ontvangt. Wanneer je deze punten hebt ontvangen kun je dit direct zien als je bent ingelogd op My T-Mobile. De 180 punten kun je inwisselen voor 10 euro beltegoed. Je kunt ook doorsparen voor andere gadgets.

In het subforum Diensten staan diverse onderwerpen over T-Mobile Speciaal. Hier kun je veel informatie vinden.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mij eergister aangmeld voor T-Mobile speciaal, deze is nu geactiveerd door een medewerker van jullie. Alleen heb ik geen 180 punten ontvangen zoals er staat in het prepaid boekje wat bij de SIM-kaart is geleverd.

Wanneer ontvang ik deze punten?

Alvast bedankt,
Reputatie 3
Normaliter ontvang je de 180 T-Mobile Speciaal-punten binnen drie werkdagen na de aanmelding.
Reputatie 2
Dus als het goed is ontvang ik ze na pasen? En hoe werkt het ik wardeer dan op met 10 euro maar geld dit gewoon als 10 euro opwarderen zodat ik 300 gratis SMS'jes krijg?
Reputatie 3
Dus als het goed is ontvang ik ze na pasen?

Dat is zeer goed mogelijk.

En hoe werkt het ik wardeer dan op met 10 euro maar geld dit gewoon als 10 euro opwarderen zodat ik 300 gratis SMS'jes krijg?

Je kunt via My T-Mobile je 180 punten inwisselen voor artikelen via de T-Mobile Speciaal catalogus. Je krijgt hier toegang toe als de punten daadwerkelijk verstrekt zijn. Een van die artikelen is 10 euro beltegoed voor 180 punten.

Het inwisselen van punten voor gratis beltegoed wordt niet gezien als het opwaarderen van je beltegoed. Als je PrePaid Bonus Sms hebt en de volgende maand 300 gratis sms'jes wilt ontvangen, moet je zelf beltegoed kopen en dat opwaarderen.
Reputatie 2
ik heb ook een dergelijk probleem.
ik heb mezelf op 03-04-2009 aangemeld voor t-mobile special.
het is inmiddels al een week later en ik heb mijn 180 bonuspunten nog steeds niet gekregen, terwijl dit na 3 werkdagen al gebeurt moest zijn volgens de papieren/informatie. dat was woensdag.
mijn vraag is: wanneer komen mijn punten, aangezien ik al langer wacht dan aangegeven staat, de 3 werkdagen?
Reputatie 2
ik wacht ook nog steedsop mijn 180 punten krijg je het wel echt
Reputatie 2
@gangster1: uiteraard krijg je waar je recht op hebt. weet je zeker of je je aangemeld hebt voor T-Mobile Speciaal? Dit kan via My T-Mobile.
Reputatie 2
ER is een storing bij het registreren voor 10 euro beltegoed??? Mijn punten staan op 180, maar ik kan ze niet ophalen. Het adres is ook niet geregistreerd en dat stond een paar dagen geleden er nog wel bij. Als ik mijn punten wil ophalen, krijg ik op een gegeven moment te zien dat er een technische storing is. Wanneer is dit verholpen?
Reputatie 2
Om mijn opa een beetje te digitaliseren hebben we voor hem een W&W prepaidstick gehaald. Hier staat 15 euro beltegoed op en na registratie krijg je 15 euro extra. Ik dus alles netjes voor hem ingevuld, aangemeld voor T-mobile special (want ik kon geen andere manier vinden voor het invullen van de adres gegevens. Omdat ik zelf niet altijd achter de pc zit en de stick pas wil geven als er 30 euro op staat heb ik de prepaid kaart even in een mobiel gedaan om te checken of er al 30 euro op stond. steeds 15 euro...als ik 1244 bel.

nu ben ik er dus eindelijk achter dat die t-mobile speciaal bedoeld is om het extra beltegoed te verkrijgen, maar er zijn maar 180 punten bijgeschreven...twv 10 euro dus. waar is de andere 5 euro? de website www.t-mobile.nl/laptop-registreren heb ik in eerste instantie geprobeerd, maar daar kom je niet verder en moet je dus wel naar het normale my t-mobile menu. het prijsplan staat nog gewoon op PPUNK.

Wie weet hoe dat nu zou moeten werken?

p.s. dit prijsplan moet toch ook gewoon via 1244 op te waarderen zijn, dus ik neem aan dat het er niet aan kan liggen dat de simkaart in een mobiel heeft gezeten?
Reputatie 2
@tvdstaay: je ontvangt inderdaad 15 euro extra bij een PrePaid web'n'walkstick als je het nummer registreert voor T-Mobile Speciaal. De 180 punten is ter waarde van 10 euro, je krijgt dus nog 5 euro.
Het maakt inderdaad niet uit of je de simkaart in een toestel hebt geplaatst. Dit staat er los van.
Reputatie 2
ik heb ook een dergelijk probleem.
ik heb mezelf op 03-04-2009 aangemeld voor t-mobile special.
het is inmiddels al een week later en ik heb mijn 180 bonuspunten nog steeds niet gekregen, terwijl dit na 3 werkdagen al gebeurt moest zijn volgens de papieren/informatie. dat was woensdag.
mijn vraag is: wanneer komen mijn punten, aangezien ik al langer wacht dan aangegeven staat, de 3 werkdagen?

Dit heb ik ook., ik heb aantal dagen geleden me ook aangemeld bij t-mobile special, maar heb nog steeds mijn 180 punten niet, :S