Beantwoord

Nog steeds geen film vouchers ontvangen

• 20 september 2016
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Beste medewerkers van T-mobile .Zoals jullie in onderstaande mail kunnen lezen zouden de film vouchers mij binnen 2 weken toegestuurd worden . Het is nu alweer een maand verder en ik heb ze nog steeds niet . Ik begin het nu wel echt vervelend te vinden aangezien ik nu al vanaf voor de zomervakantie bezig ben om mijn tickets te krijgen. Als dit niet lukt wil ik graag mijn punten terug. Blijkbaar loopt de uitwisseling van de punten en tickets niet goed want er gaat elke keer wat fout. Erg jammer want ik had er allang gebruik van willen maken maar dat kon dus steeds niet .Ik hoop dat het alsnog opgelost kan worden.Desnoods via mijn huis adres of iets als het steeds via de mail fout gaat. En nogmaals ze staan niet in mijn spam .Met vriendelijke groet Stephanie van den Hoek .

T-Mobile.nl | Mijn account

Onderwerp
Ik ben meer dan 4 weken geleden door jullie gebeld dat mijn film vouchers waarv

Reactie
Reactie via e-mail (Christa) 26/08/2016 15:57
Beste mevrouw Van den Hoek,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je nog geen vouchers hebt ontvangen. Wat vervelend om te horen dat je ze nog steeds niet hebt. Ik help je graag verder.

Ik heb wederom een dringend verzoek doorgezet naar de desbetreffende afdeling die de leverancier van deze vouchers aanspreekt. Ik verwacht dat je de 6 vouchers nu alsnog binnen 2 weken ontvangt op .........................

Ik vertrouw erop dat het nu wel goedkomt met de vouchers. Ik wens je een fijn weekend.

Met vriendelijke groeten,
Christa
Klantenservice T-Mobile
Automatische reactie 16/08/2016 17:54
Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je bericht ontvangen en geven hierop binnen 10 dagen een reactie.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice T-Mobile
Uw vraag 16/08/2016 17:54
Ik ben meer dan 4 weken geleden door jullie gebeld dat mijn film vouchers waarvoor ik al punten heb ingeleverd nog nagezonden zouden worden(aangezien ik deze weer niet ontvangen had). Dit kon even duren volgens jullie .Nu inmiddels zijn we al ruim een maand verder en ik heb ze nog steeds niet binnen . En dit gaat elke keer fout als ik film vouchers bestel. Ik check al mijn spam boxen en beide mail adressen keer op keer en toch staan ze er niet .Ik zou het heel fijn vinden dat als jullie ze sturen jullie ze naar mij sturen. Ik hoop graag van jullie te horen .met vriendelijke groet, Stephanie van den Hoek
icon

Beste antwoord door David 21 september 2016, 12:09

Hoi Angelstartspirit,

Welkom terug op het forum! Ik heb je bericht even aangepast, zodat het overzichtelijker is en duidelijk is dat de brief een reactie van mijn collega.

Ik heb dit per direct doorgezet en aangegeven dat je al zeer lang wacht. Zou je de instellingen van je e-mail ook kunnen aanpassen, zodat de voucher als veilig wordt gekenmerkt? Je vindt in dit topic hoe je dit kunt doen.

Ik vertrouw erop dat de vouchers snel in je bezit komen, zorg er ook voor dat je zo nu en dan je spambox controleert. Mocht je ze spoedig niet hebben, dan kun je in het algemene topic een reactie achterlaten.

Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Angelstartspirit,

Welkom terug op het forum! Ik heb je bericht even aangepast, zodat het overzichtelijker is en duidelijk is dat de brief een reactie van mijn collega.

Ik heb dit per direct doorgezet en aangegeven dat je al zeer lang wacht. Zou je de instellingen van je e-mail ook kunnen aanpassen, zodat de voucher als veilig wordt gekenmerkt? Je vindt in dit topic hoe je dit kunt doen.

Ik vertrouw erop dat de vouchers snel in je bezit komen, zorg er ook voor dat je zo nu en dan je spambox controleert. Mocht je ze spoedig niet hebben, dan kun je in het algemene topic een reactie achterlaten.

Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar ons algemene topic.