Beantwoord

Ongeldige T-Mobile Extra voucher ontvangen

• 16 september 2019
  • 2 reacties
  • 1296 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb vorige week 3 T-mobile extra vouchers bestelt
1 Pathé thuis - binnen gehad
1 Fletcher hotel - niet binnen gehad
1 kaart versturen - niet binnen gehad

wat ik wel binnen heb gehad is een mail waarin staat:
u heeft een ongeldige voucher binnen gehad neem contact op met de klanten service ( wat overigens ook onmogelijk lijkt)

dit is mijn laatste maand bij T-mobile en ik wou mijn punten opmaken maar dan zou het leuk zijn als ik ook de vouchers binnen krijg.

krijg ik de Fletcher voucher nog binnen? ( die heb ik het meest nodig)
icon

Beste antwoord door David 16 september 2019, 14:30

Hoi @Kim31,

Dat zijn nog wel even leuke extraatjes om te innen! Wel jammer dat je vertrekt, hoe is dat zo gekomen?

Ik zie dat de Pathé Thuis voucher en het kaartje van Kaartje2Go wel verzonden zijn. Heb je die van Kaartje2Go misschien in de spambox ontvangen?

De voucher voor het Fletcher hotel moet door de leverancier van de bestellingen zelf worden verzonden, dit kan tot 9 werkdagen duren. Hier kan ik jammer genoeg geen klap op geven om het sneller te laten verlopen, maar hopelijk krijg je de voucher alsnog snel in je mailbox!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Kim31,

Dat zijn nog wel even leuke extraatjes om te innen! Wel jammer dat je vertrekt, hoe is dat zo gekomen?

Ik zie dat de Pathé Thuis voucher en het kaartje van Kaartje2Go wel verzonden zijn. Heb je die van Kaartje2Go misschien in de spambox ontvangen?

De voucher voor het Fletcher hotel moet door de leverancier van de bestellingen zelf worden verzonden, dit kan tot 9 werkdagen duren. Hier kan ik jammer genoeg geen klap op geven om het sneller te laten verlopen, maar hopelijk krijg je de voucher alsnog snel in je mailbox!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Hoi david

ik heb een Sim only van KPN genomen ( dacht dat ik dan goedkoper uit was)
maar is maar voor 1 jaar. Best kans dat ik daarna gewoon weer terug kom naar T-mobile nooit problemen met jullie gehad.

maar bedankt voor het antwoord dan wacht ik het nog even af.

Reageer