Vraag

Opbouw T-Mobile Extra spaarpunten

Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik houd maandelijks mijn T-Mobile Extra punten bij, maar het is me niet geheel duidelijk hoe de opbouw in elkaar steekt. De laatste tijd krijg ik de ene maand mijn factuurbedrag keer 3 en de andere keer (zoals de laatste in maart) keer 2. Waar ligt dit aan? Zie hieronder mijn historie.

Datum Omschrijving Punten
5-3-2011 T-Mobile factuur 60
5-2-2011 T-Mobile factuur 98
5-1-2011 T-Mobile factuur 91
5-12-2010 T-Mobile factuur 91
5-11-2010 T-Mobile factuur 64
5-11-2010 Verjaardagspunten 25
5-10-2010 T-Mobile factuur 60
5-9-2010 T-Mobile factuur 67
5-8-2010 T-Mobile factuur 68
5-7-2010 T-Mobile factuur 31
5-6-2010 T-Mobile factuur 32
5-5-2010 T-Mobile factuur 31
5-4-2010 T-Mobile factuur 30
5-3-2010 T-Mobile factuur 30
5-2-2010 T-Mobile factuur 30
5-1-2010 T-Mobile factuur 32
18-12-2009 Verjaardagspunten 25
5-12-2009 T-Mobile factuur 30
5-11-2009 T-Mobile factuur 31
5-10-2009 T-Mobile factuur 63
5-9-2009 T-Mobile factuur 41
5-8-2009 T-Mobile factuur 72
Totaal voorgaande historie 0

125 reacties

Reputatie 7
Elders op het forum heb ik gelezen dat er door een fout tijdelijk teveel punten werden toegekend. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is.

In het 3e jaar dat je lid bent krijg je namelijk 3 punten per euro op je factuur. Jij zit echter nog in het tweede jaar dus krijg je 2 punten per euro.

Gr.
Reputatie 7
Heb zelf ook nog even bij mijn eigen punten gekeken (krijg 3 punten per euro) en zie dat alles van de laatste 6 facturen klopt behalve de punten bij de factuur van 01-02-2011. Factuurbedrag is €80,28 en ik heb 196 punten gehad. Dit moeten er toch 240 zijn?

Alvast dank voor de reactie.
Reputatie 5
@Bennekde
Ik zie het en een verklaring heb ik hier niet voor want op 15 juli gaat pas het derde jaar in.
Ik heb je nog tevens een priv
Reputatie 7
Dank je Ries voor de snelle reactie. Het is me nu duidelijk!
Reputatie 2
Hoi,

Ik doe al een aantal jaren mee met t-mobile extra, en eindelijk(ergens vorig jaar) kreeg ik 2 punten per euro omdat ik 2 jaar meedoe ,maar nu over mijn laatste factuur van 10-03 krijg ik maar 1 punt , hoe komt dat. Hebin januari een contractverlenging gehad ,maar vorige maand kreeg ik er wel 2 per euro.
Reputatie 5
@Yasmines
Ik heb de T-Mobile Extra punten voor je bijgeboekt. Dit is binnen enkele dagen voor je zichtbaar op My T-Mobile. Vanaf volgende maand gaat dit automatisch goed.
Reputatie 2
@bennekde

wat jij krijgt voor je verjaardag heb ik nog nooit gehad haha
iedereen krijgt dus wat anders hier want ik heb volgends mij dit nummer al heel erg lang en krijg gewoon 1 punt per euro en geen 2 of 3 dus het steekt allemaal vreemd in elkaar op T-MOBILE
Reputatie 6
@stephan1988
Ik zie dat je gebruikmaakt van een T-Mobile PrePaid simkaart. Bij T-Mobile PrePaid ontvang je geen verjaardagspunten. Meer uitleg over het spaarsysteem T-Mobile Speciaal kun je terugvinden op de T-Mobile website.
Reputatie 2
hartstikke bedankt
Reputatie 2
goeiedag er klopt inderdaad iets met de punten niet ik ben misschien al 10 jaar abbonnee (voorheen ben sim kaart is nog van ben )

eerst niets aan de hamd met de punten maar sinds ongeveer een half jaar te weinig punten .

t mobile fatuur 21-09-2010 57 punt

21-10-2010 94

21-11-2010 87

21-12-2010 87

21-01-2011 88
Reputatie 5
@ronnie27

Zoals je zelf al aangeeft ontvang je sinds september 2010 te weinig punten. Ik heb direct het verschil berekend en dit bijgeboekt. Als je volgende maand weer te weinig punten ontvangt laat dit ons dan meteen weten. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
bedankt voor deze snelle reactie er van uitgaande dat het allemaal klopt zo
Reputatie 2
Ik kijk net naar mijn punten en zie dat ik deze maand opeens veel minder punten krijg dan de vorige maanden.

Mijn factuur bedrag is nog steeds hetzelfde.

Hoe komt dit?
Reputatie 2
Ik ben al tien jaar lid van T-Mobile en kreeg tot voor kort 3 punten voor iedere euro op de factuur. Vorige maand ben ik overgestapt van een Relax abo naar een iPhone abo, en nu krijg ik nog maar 2 punten per euro.
Ook moet ik nu ineens Euro 2,10 betalen voor de papieren facturen. Dat was voorheen ook niet.
Ik had beter bij mijn Relax abo kunnen blijven ....
Reputatie 1
@Ries,

Ik heb je via me inbox al bedankt, maar bij deze alsnog voor de snelle reactie en oplossing.

Volgens mij zijn er nog wel meer die hier problemen mee hebben, zou dit T-Mobile breed kunnen zijn?
Reputatie 2
Ik krijg plots ook maar 2 punten per euro ipv van 3, maar ik kan nergens vinden waarom!
Reputatie 5
@krn
Sinds begin maart heeft T-Mobile de toekenning van T-Mobile Extra credits aangepast. Hierbij is het volgende veranderd: Vanaf het 1e jaar na aanmelding van T-Mobile Extra ontvang je 1 punt per euro op de factuur, vanaf het 2e jaar ontvang je 2 punten per euro op de factuur. Hierdoor klopt bij jou het puntenaantal van de factuur van 21 maart wel.
Reputatie 2
Jammer dat er nu ook al bespaard wordt op punten, terwijl de items in de shop ook al duurder zijn geworden.
Reputatie 2
EsthervD schreef:

@krn
Sinds begin maart heeft T-Mobile de toekenning van [url=" http:=]T-Mobile Extra[/url] credits aangepast. Hierbij is het volgende veranderd: Vanaf het 1e jaar na aanmelding van T-Mobile Extra ontvang je 1 punt per euro op de factuur, vanaf het 2e jaar ontvang je 2 punten per euro op de factuur. Hierdoor klopt bij jou het puntenaantal van de factuur van 21 maart wel.

fijn is dat. ik wilde ook al gaan klagen dat ik nu dus 2 punten ipv 3 punten krijg per euro, maar jullie passen dus onderweg de regels aan. niet erg aardig en sociaal.

Gelukkig is dit mijn laatste abonnement bij t-mobile wegens slechte service en bereik, dus ik zal mijn punten op tijd moeten inwisselen voor iets leuks. Jammer genoeg worden het er iets minder nu.
Reputatie 2
Hallo, ik zie dat ik in maart 2 punten per euro heb gekregen in plaats van 3 punten per euro. Hoe kan dit?
Reputatie 5
@ykurtoglu
Sinds begin maart heeft T-Mobile de toekenning van T-Mobile Extra credits aangepast. Hierbij is het volgende veranderd: Vanaf het 1e jaar na aanmelding van T-Mobile Extra ontvang je 1 punt per euro op de factuur, vanaf het 2e jaar ontvang je 2 punten per euro op de factuur.
Reputatie 2
Vanwaar die aanpassing eigenlijk?
Reputatie 5
@ykurtoglu
De vraag is uitgezet. Zodra we antwoord hebben laten we het weten.
Reputatie 2
@Ries Ik ben ook benieuwd naar het antwoord, ik merk nu op dat ik na zeker 7 jaar bij T-mobile dat ik ineens zonder enige kennisgeving nu 2 punten krijg ipv 3. Ik zie het nu pas, omdat er doodleuk geadverteerd wordt via de mail over extra punten. Nou in mijn geval is het juist minder punten.
Reputatie 6
Badge +8
Tja inderdaad nu maar 2 punten per euro, zie het nu ook, jammer maar het is nog steeds gratis.

Reageer