Vraag

Opbouw T-Mobile Extra spaarpunten

Toon eerste reactie

125 reacties

Reputatie 5
@Opperbom
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu niet over de extra punten kunt beschikken. Naar verwachting is dit probleem eind juni verholpen en worden de punten alsnog bijgeboekt. Excuses voor het ongemak!
Dus als ik het goed begrijp komt dit vanzelf goed? Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie. Wacht gewoon even af.
Reputatie 5
@opperbom

Dit probleem zal inderdaad intern verholpen worden, en de T-Mobile Extra punten zullen daaropvolgend alsnog worden bijgeboekt.
Beste T-Mobile,

Ook ik blijk een aantal punten te missen voor de periode september 2010 t/m juni 2011.

Puntentotaal Punten ontvangen Verschil

Juni 62 22 40
Mei 56 50 6
April 50 50 0
Maart 111 104 7
Feb 144 135 9
Jan 150 147 3
Dec 51 44 7
Nov 42 41 1
Okt 66 55 11
Sept 66 33 33

Ik heb de betaalde factuurbedragen (x 3 punten in mijn geval, voor de laatste 3 maanden x 2) en de van T-Mobile ontvangen puntenaantallen met elkaar vergeleken en mis 117 punten als ik de factuurbedragen afrond naar beneden op hele euro's.

Graag zou ik deze alsnog ontvangen.

Met vriendelijke groet
Reputatie 6
@Raponsje
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb dit voor je nagekeken en je hebt inderdaad te weinig punten ontvangen. Vanaf maart 2011 ontvang je vanaf het 2e jaar dat je lid bent 2 credits per euro op je factuur. In maart 2010 heb je teveel credits ontvangen. De ontbrekende credits heb ik alsnog voor je bijgeboekt. Je kunt dit binnen enkele uren terugvinden op My T-Mobile.
Hartelijk bedankt, ik heb de punten inmiddels bijgeschreven gekregen!

Raponsje
Ik krijg ook al sinds feb te weinig punten. Ik kreeg eerst 2x de punten omdat ik al 2 jaar abonnementhouder ben en nu opeens nog maar 1 keer. Ik heb al gemaild met T-mobile maar natuurlijk weer geen reactie. Ik vind de service altijd betreurenswaardig maar nu krijg ik helemaal geen antwoord. Dus als T-mobile iets met dit forum doet, zou ik graag mijn punten alsnog krijgen.
EsthervD schreef:

@Opperbom
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu niet over de extra punten kunt beschikken. Naar verwachting is dit probleem eind juni verholpen en worden de punten alsnog bijgeboekt. Excuses voor het ongemak!

Vandaag (inderdaad eind juni) netjes de punten erbij gehad. Ook dit "probleem" wederom netjes opgelost door T-Mobile. Bedankt.
Geachte T-Mobile,

Zoals velen hier, mis ik ook mijn spaarpunten. Vanaf begin dit jaar is het punten aantal die ik zou moeten hebben verminderd. Ik ben al meer dan 10 jaar bij T-mobile en zou dan ook mijn gemiste punten van jullie willen ontvangen.
Het is nu eind juni en nog niet opgelost.
Ik vertrouw erop dat dit zoals gewoonlijk weer goed komt.
Met vriendelijke groet,
Klaas
Oh ja, nog vergeten, krijg ik ook nog verjaardags punten?
gr. Klaas
Reputatie 7
@bram v/d plas
Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels antwoord hebt ontvangen van T-Mobile Klantenservice. Je hebt je aangemeld op 28 oktober 2010. je ontvangt daarom 1 credit per euro. Vanaf het 2e jaar dat je lid bent krijg je 2 credits per euro.

@opperbom
Graag gedaan! Bedankt voor het compliment.

@K.Ligthart
Klaas, welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt te weinig punten over je laatste factuur ontvangen. Ik heb het verschil van 57 punten bijgeboekt en ook je verjaardagspunten toegekend. Mijn excuses voor het ongemak.

Het aantal toegekende punten over je vorige facturen is wel correct. In maart is de toekenning van T-Mobile Extra punten gewijzigd. Je ontvangt 2 punten per euro vanaf het tweede jaar dat je lid bent.
Reputatie 2
Ben benieuwd naar de stand van zaken ondertussen. 29 juni zou ik een nieuwe update krijgen, maar helaas niks meer vernomen.
Dat moet toch wel een verdomd lastig systeem zijn met die puntentelling en toekenning.

Zie ze ooit wel verschijnen.
Reputatie 5
@Richydw
Ik heb nogmaals een melding gemaakt bij de desbetreffende afdeling. Zodra ik hier een terugkoppeling van heb ontvangen laat ik je dit hier weten.
Reputatie 2
Beste Esther,

Dank voor je reactie. Ik zie dat de punten op 9 juli zijn bijgeschreven. Was dus net te vroeg met mijn vraag. Bedankt voor de service.
Beste,

Ben al jaren lid voor het punten sparen.
Ik zie dat mijn punten opbouw alleen wordt verdubbeld.
Volgens mij kom ik punten te kort.

Mvg
Ilona
Goedemorgen,

Ik ben al zeker 10jaar klant bij t mobile, ik heb mn punten nooit zo in de gaten gehouden. maar zie nu dat er helemaal niets van klopt.
graag een reactie:)

vriendelijke groet,
Ruud.
@Ilona__
De punten worden ook alleen nog maar verdubbeld, je krijgt tegenwoordig niet meer dan 2 punten per euro namelijk.

@Ruudje87
Wat klopt er niet aan volgens jou? 🙂
Zelfde als Ilona? Dat ze enkel nog verdubbeld worden? Want dit is alweer een tijdje zo.

@ Iedereen met dezelfde constatering, dit staat ook zo in de voorwaarden.
Ik quote: " 5.2 De T-Mobile Extra Klant ontvangt per gefactureerde euro ingevolge artikel 5.1:
- 1 Punt gedurende het eerste jaar van ononderbroken deelname;
- 2 Punten gedurende het tweede jaar en daarop volgende jaren van ononderbroken deelname. "

Overige voorwaarden van T-Mobile Extra zijn hier na te lezen: http://www.t-mobile.nl/global/media/pdf/voorwaarden/0387_vw_extra.pdf
@kaassausje, bedankt hiervan was ik niet op de hoogte.
Geeft niet hoor, zonder mensen die iets niet weten hebben wij niks om op te antwoorden. 🙂
Hallo! 

Ik ben al heel lang klant bij t-mobile en ik deed nooit wat met mijn punten en heb ze gewoon op laten lopen. Een kennis van mij vertelde dat hij ze altijd gebruikt en ik wilde dit ook gaan doen. Tot mijn verbazing moest ik mij opnieuw aanmelden. Ik zit nu op 78 punten sinds die aanmelding maar het zit me niet helemaal lekker dat ik zo lang klant ben en dat dan die punten opeens weg zijn. Kunnen jullie mij uitleggen hoe dit kan en of dit een fout is? 

Verdwijnen de punten na contractsverlenging ofzo? Ik heb zojuist mijn bundel opgeschroeft, verdwijnen nu die 78 punten ook? Het zou logischer zijn dat de klant wordt beloond voor langer blijven?

Met vriendelijke groet, 

Dawn 
Al ruime tijd klant, vele nummerporteringen verder en als oud collega denk ik ach dat komt altijd wel goed.. Helaas ik constateer ook ik dat ik punten te weinig ontvang zolang als ik kan terugkijken in de historie... Als trouwe klant en excollega ben ik in die o zo leuke voorwaarden gedoken... Zij het zo dat ik ergens voorwaarden heb gelezen toen ik klant werd (en mijn geheugen die me niet in de steek laat) dat ik 3 punten per euro ontvang nergens meer terug te vinden op de site, wie weet weet mijn oude vriend werkzaam bij tmobile "tim" het. Helaas zijn die oude voorwaarden niet terug te vinden op de site en ook ben ik hier helaas niet van op de hoogte gebracht.. Tevens kreeg ik eerder als "trouwe" klant 25 verjaardagspunten ook deze ontbreken (terwijl ik liever die punten heb als de verjaardagskaart als ik daar eerlijk over mag zijn) @ries of @cindy mochten jullie nog werken voor Tmobile ik vertrouw op jullie vakkundigheid... Ik ben per pm beschikbaar (al moet ik de pmbox nog wel even zoeken 😉 )

Gegroet met een fijne werkdag toegewenst!
Even een pagina terug gelezen en zie daar dat helaas dat cindy aangeeft dat de toekenning is gewijzigd! Ontzettend jammer zeker omdat ik hier nooit iets over gehoord heb... Misschien toch maar eens over nadenken om te switchen van provider aangezien dit Tmobile voor mij alleen maar duurder maakt.. Ik betaalde altijd mijn toestel met de punten maar zo rap sparen doet het niet, zelfs niet met factuen van ruim 80/100 euro.. I'm sorry!
Reputatie 4
Welkom op het forum! 🙂

@dvt87

Ik kan inderdaad niet terugvinden waarom je ineens de punten kwijt bent. Dit kan ik wel morgen via een andere afdeling doen. Ik zal je dan via het forum op de hoogte stellen.

@Alowadoa

Helaas is het inderdaad zo dat de punten zijn aangepast. 😞

Wel kunnen we met je meekijken hoe wij je maandelijkse facturen goedkoper kunnen maken. Laat het in dat geval even weten, er moet toch een oplossing zijn waardoor die punten niet meer het verschil maken.
Reputatie 4
@dvt87

Om te kijken hoeveel punten er nog op een afgesloten T-Mobile Extra account staan is een apart programma nodig. De afdeling die dit gebruikt kan hier pas maandag naar kijken. Ik verwacht dan een antwoord.
Reputatie 4
@dvt87

Je bent ondertussen gebeld door de afdeling die er over gaat. Zij zien inderdaad dat je account onterecht is verwijderd. Het totaal aantal punten is nu weer herstelt.

Reageer