Beantwoord

Pathé bon niet ontvangen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi, ik heb een Pathé bon besteld met mijn gespaarde punten. Ik heb helaas de bon nog niet ontvangen, het duurt nu wel een beetje lang. Dit is bij mij in het verleden ook al gebeurt. Graag ontvang ik een reactie, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 12 mei 2018, 15:49

Hoi Davidra,

Je wilt natuurlijk wel de voucher, zodat je naar de bios kunt! 😉

Ik heb de voucher handmatig nogmaals verstuurd naar het Hetnet-adres wat bij ons bekend is. Controleer ook even jouw spambox, voor de zekerheid. Als je de voucher nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan even de instructies over uit dit algemene topic. Je kunt daarna in dat topic een reactie plaatsen.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is, sluit ik dit topic.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Davidra,

Je wilt natuurlijk wel de voucher, zodat je naar de bios kunt! 😉

Ik heb de voucher handmatig nogmaals verstuurd naar het Hetnet-adres wat bij ons bekend is. Controleer ook even jouw spambox, voor de zekerheid. Als je de voucher nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan even de instructies over uit dit algemene topic. Je kunt daarna in dat topic een reactie plaatsen.

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is, sluit ik dit topic.