Beantwoord

Pathe film vouchers

• 19 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2917 Bekeken

Komen de filmvouchers van pathe nog beschikbaar in de shop?
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 augustus 2018, 09:56

Hoi Spangenaar,

Ik zal heel eerlijk zeggen dat het aanvullen van T-Mobile Extra nog wel gebeurt, maar wel in erg beperkte mate. Dit komt door de uitfasering van T-Mobile Extra. Er zijn daarom nog een aantal (digitale) producten beschikbaar in de online catalogus, en uiteraard kun je voor fysieke producten nog terecht in de T-Shop.

Hopelijk kun je wat anders leuks uitzoeken van jouw T-Mobile Extra punten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Spangenaar,

Ik zal heel eerlijk zeggen dat het aanvullen van T-Mobile Extra nog wel gebeurt, maar wel in erg beperkte mate. Dit komt door de uitfasering van T-Mobile Extra. Er zijn daarom nog een aantal (digitale) producten beschikbaar in de online catalogus, en uiteraard kun je voor fysieke producten nog terecht in de T-Shop.

Hopelijk kun je wat anders leuks uitzoeken van jouw T-Mobile Extra punten!
Maar wat is het antwoord op zijn vraag? Want daar ben ik ook wel benieuwd naar namelijk.
Reputatie 7
Badge +20
@Perry91

De kans is nihil en ik zou er ook niet echt meer op rekenen. Ik kan geen 100% sluitend antwoord geven, want het kan altijd zijn dat er toch nog een aantal vouchers beschikbaar zijn en online komen. Voor nu zou ik echter zeggen dat wat er in de catalogus staat, dat dit ook is wat er over zal blijven (tot ook deze producten op zijn).

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

Reageer