Beantwoord

Pathe voucher niet in overzicht

• 1 juni 2019
  • 2 reacties
  • 1471 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb mijn abonnement bij T-Mobile verlengd en moet dus binnen een maand mijnT-Mobile Extra punten op maken, anders komen ze te vervallen. Ik wilde deze punten graag uitgeven aan de e-vouchers van Pathe. Ik kan ze echter niet meer terugvinden in het overzicht. Komen deze e-vouchers weer op voorraad en kan ik deze e-vouchers dan nog bestellen?
icon

Beste antwoord door Seccie 2 juni 2019, 11:02

Goedemorgen @Laila_k,

Wat leuk dat je je abonnement verlengd hebt! Wat voor abonnement prijsplan heb je gekozen?

Helaas heeft T-Mobile besloten om het sparen van punten met T-Mobile extra te beëindigen. Ik weet niet hoeveel punten je gespaard hebt, maar ik heb in enkele topics hier op de community gelezen dat T-Mobile shops klanten nog steeds kunnen helpen met het besteden van hun (laatste) spaarpunten.

Het aanbod in de online (spaar) winkel is helaas beperkt, en eigenlijk verwacht ik ook niet meer dat het aanbod nog verder uitgebreid zal gaan worden. Ik wens je nog een prettige dag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @Laila_k,

Wat leuk dat je je abonnement verlengd hebt! Wat voor abonnement prijsplan heb je gekozen?

Helaas heeft T-Mobile besloten om het sparen van punten met T-Mobile extra te beëindigen. Ik weet niet hoeveel punten je gespaard hebt, maar ik heb in enkele topics hier op de community gelezen dat T-Mobile shops klanten nog steeds kunnen helpen met het besteden van hun (laatste) spaarpunten.

Het aanbod in de online (spaar) winkel is helaas beperkt, en eigenlijk verwacht ik ook niet meer dat het aanbod nog verder uitgebreid zal gaan worden. Ik wens je nog een prettige dag!
Beste Seccie,

Bedankt voor je antwoord!
Ik heb 1800 punten en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van T-Mobile extra.
Vorige maand stonden deze vouchers nog wel in het overzicht, dus als ik ze nu niet meer kan bestellen dan is dat wel heel jammer.

Het aanbod is inderdaad heel beperkt. Ik wacht nog even af of ze weer terugkomen, anders moet ik maar uit dat beperkte aanbod een keuze maken.
Jij ook nog een prettige dag!

Reageer