Vraag

Pathé Voucher niet ontvangen

Hoi,
Ik heb op de 15e van Maart een pathe voucher besteld van mijn T-mobile extra punten, echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen terwijl dit normaal gesproken binnen maximaal 2 weken wel het geval is. Hoe kan dit opgelost worden? Is het mogelijk om een nieuwe bon op te sturen, of mijn punten terug te storten.

56 reacties

Reputatie 6
@DeKabouter
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar wil je eerst vragen om je adresgegevens te controleren zoals deze op My T-Mobile staan geregistreerd. Wil je het even laten weten of deze gegevens juist zijn? Indien onjuist, dan kun je een privébericht naar me sturen met daarin de nieuwe adresgegevens en je geboortedatum.
Hoi Raymond,
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik was het eerlijk gezegd een beetje vergeten. Maar ik heb het adres gecontroleerd maar dat klopte. En het is nu een maand verder maar er ik heb nog steeds niks ontvangen. Is er nog een mogelijkheid dat dit opgelost kan worden?
Reputatie 6
@DeKabouter
Geeft niets! :)

Je kunt je ook abonneren op dit topic. Dan ontvang je een notificatie per e-mail zodra er gereageerd is in dit topic.

Ik heb aan de desbetreffende afdeling doorgegeven dat je de filmvoucher niet hebt ontvangen. Zodra ik een reactie van hen heb ontvangen, zal ik je hierover informeren via dit topic.
Reputatie 6
@DeKabouter
We hebben onze leverancier verzocht om nogmaals de filmvoucher naar je toe te sturen. Dit kan enkele dagen duren.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Een paar maanden geleden had ik de voucher of bon aangevraagd maar nooit ontvangen. Daarna heb ik een paar contact gehad met de klantenservice, dat ze het gingen uitzoeken. Maar hierna heb ik er niks meer van vernomen. Zouden jullie kunnen kijken hoever de afhandeling is? Over een tijdje loopt mijn contract namelijk af en ik ben bang dat ik dan helemaal niks meer ontvang.

Mvg, Amy
Reputatie 2
Ik heb nog een vraag mbt de gespaarde punten, binnenkort loopt dus mijn abonnement af.. verdwijnen dan mijn gespaarde punten of kan ik ze (met de punten van de laatste factuur) nog een paar week later evt gebruiken?

Alvast bedankt.

Gr, Amy
Reputatie 2
Oh en mijn adresgegevens zoals vermeld zijn correct.
Reputatie 5
@Simonly300

Ik heb direct navraag gedaan omtrent het bioscoopkaartje. Zodra ik hier meer informatie over heb zal ik je dit laten weten. Wanneer je contract afloopt en je besluit het contract te stoppen komen je opgespaarde T-Mobile Extra punten te vervallen na de laatste dag van je contract. Hou er dus rekening mee dat je deze op dient te maken voordat je contract definitief stopt bij T-Mobile.
Reputatie 5
@Simonly300

Het verzoek voor het bioscoopkaartje is helaas destijds niet aangekomen bij de leverancier. Ik heb dit verzoek alsnog per direct doorgezet. Hierover zul je nog informatie ontvangen per sms-bericht. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Okay, bedankt.
Ik kreeg zojuist een smsje dat de voucher naar me verzonden wordt. Top! Alsnog bedankt voor de moeite.
Beste T-Mobile,
Op 5 september heb ik een Pathé midweek voucher besteld maar tot op heden helaas nog niks mogen ontvangen.
Wel eens eerder via het spaarpunten systeem een soort gelijke bon besteld maar deze kreeg ik toch echt netjes binnen een week op de deurmat.
Mijn vraag is wat er mis gegaan is? Graag uw antwoord..
Bedankt
Reputatie 7
@PathéVoucher

Je hebt op dezelfde dag je adres gewijzigd en je voucher besteld. We zullen de opgestuurde ongeldig maken en binnen een week weer een nieuwe naar je toesturen. 🙂
Oke dankuwel! Begrijp ik dan goed dat dat de fout is geweest? Een adreswijziging en bestelling op dezelfde dag? Want de bon moet wel naar het adres zoals die nu is namelijk...
Groetjess
Lekker bezig @PathéVoucher! Hopen dat ik ook geholpen wordt bij dezelfde stomme fout....
Heb ook niets ontvangen namelijk. Wacht eerst de reactie van T-Mobile wel af, kijken wat zij te zeggen hebben...
Reputatie 7
@Trinidad

Welkom op het T-Mobile Forum.:)

Vervelend om te lezen dat je zo over onze service denkt, ik stuur je in een privébericht de genomen acties omtrent je voucher.
Klopt inderdaad, wij wonen aan hetzelfde adres. Inmiddels de kaarten al ontvangen 🙂 in ieder geval bedankt voor de gedane moeite..
mijn vraag is mijn kennis heeft mijn voor mijn verjaardag een pathe voucher bon gegeven kan ik die gebruiken of staat dat op naam?
Reputatie 4
@ericgreen

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Deze vouchers als de kennis hem via My T-mobile heeft aangevraagd staat niet op naam. Je kan daarom met gerust hart naar de film. 🙂
Geen voucher, maar wel een iphone case besteld samen met een gadget voor in de koelkast op 10 januari. De gadget voor de koelkast heb ik ontvangen, waarom is de iphone case niet gelijk verzonden? Ik begreep dat het binnen 5 werkdagen bezorgd zou worden, lijkt me stug als de case apart is verzonden? Er stond dat het beide op voorraad is..

Ik hoor het graag.
Hoi, kun je ook voor mij kijken wanneer ik mijn voucher zal ontvangen, want ik wacht er een lange tijd op.. Groet
Reputatie 5
@MerveK
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Wanneer heb je deze besteld? Je zou deze per post moeten ontvangen. Ik zie je reactie graag tegemoet.
@ Chantal, al bijna 2 weken geleden geloof ik. Op de site stond vermeld dat ht 3 werkdagen zou duren, vandaar mn vraag.
Reputatie 4
@MerveK

Ik zal een bericht aanmaken voor de betreffende afdeling. Zij kijken of hij wel verzonden is door de 3de partij en sturen hem dan opnieuw uit. Binnen 5 werkdagen moet je hem dan opnieuw ontvangen. Wil je ons op de hoogte houden wanneer je deze niet ontvangt? Alvast bedankt. 🙂
ik heb in augustus een pathe bon besteld en het is nu november nog niks gehad ?

Reageer