Vraag

Pathé Voucher niet ontvangen



Toon eerste reactie

56 reacties

Reputatie 4
@ erik_81

Dank voor je melding, goed dat je even contact zoekt! Ik heb de 735 punten direct teruggeboekt, zodat je (indien je dit wilt) een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Mijn excuses voor het ongemak.

@ shorty-keizer

Dat is heel erg vreemd, ik zie namelijk dat de kaarten meerdere malen zijn nagestuurd - de laatste keer zelfs per post. Zou je mij daarom via een privébericht je huidige adres en e-mailadres kunnen doorgeven? Dan ga ik dit verder voor je uitzoeken! Ik hoor het graag!
Ik weet niet hoe ik een privébericht moet sturen, maar heb laatst telefonisch al mijn gegevens gecheckt....
Reputatie 6
Badge +16
@Shorty-Keizer

Je kan een privébericht sturen door op de naam van WillemE te klikken. Je komt dan op een nieuwe pagina. Op deze pagina heb je de mogelijkheid om een privébericht te sturen.
Dat lukt niet op mijn telefoon....ik zal morgen wel ff proberen op een computer...
YES!!
EIN-DE-LIJK heb ik ze binnen!!
Bedankt voor alle moeite!
😃
Reputatie 6
Hallo Shorty-keizer,

Heel fijn om te lezen dat je de kaartjes binnen hebt 🙂 Veel plezier bij de film!

Reageer