Beantwoord

Pathé voucher nooit ontvangen

• 17 mei 2018
  • 2 reacties
  • 1099 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb op 1-6-2017 voor 365 spaarpunten een Pathe Thuis E-Voucher besteld volgens mijn T-Mobile account, maar ik heb deze nooit ontvangen. Door drukte rondom school ben ik vergeten te controleren of deze ooit is binnengekomen. Is het mogelijk dat er iets is misgegaan? Ik heb zowel mijn reguliere inbox als mijn spambox gecontroleerd, maar kan niks vinden. Overigens lees ik dat ik @t-mobile.funvoucher.nl moet toevoegen onder 'veilige afzenders', maar dat lukt niet (onjuist domein). Ik realiseer mij heel goed dat ik hier laat mee aankom, maar ik bekijk mijn e-mail niet vaak, vooral niet als ik druk ben. Hopelijk kunnen jullie mij van dienst zijn. Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Hidde
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 mei 2018, 12:17

Hoi Hidde,

Normaal gesproken had ik je zó de voucher opnieuw toegestuurd! Een jaar geleden is voor ons echter te lang om nog bij de voucher te kunnen. Ik hoop dat je dat begrijpt! Voortaan inderdaad iets sneller aan de bel trekken, want dan staan we sowieso voor je klaar en kunnen we altijd wel een oplossing bieden!

Is het met school uiteindelijk wel allemaal goedgekomen? ;)

Je bent altijd welkom op de Community als je in de toekomst meer vragen hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Hidde.

Probeer het domein eens toe te voegen zonder een @-teken. Vooral hotmail heeft daar moeite mee. (Ik kon 'm op hotmail zelf ook niet toevoegen met het @-teken ervoor.)

Met de rest van je vraag kan ik je als medeklant helaas niet helpen. Een T-Mobile Moderator zal nog langs dit topic komen om te kijken wat er aan gedaan kan worden. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hidde,

Normaal gesproken had ik je zó de voucher opnieuw toegestuurd! Een jaar geleden is voor ons echter te lang om nog bij de voucher te kunnen. Ik hoop dat je dat begrijpt! Voortaan inderdaad iets sneller aan de bel trekken, want dan staan we sowieso voor je klaar en kunnen we altijd wel een oplossing bieden!

Is het met school uiteindelijk wel allemaal goedgekomen? ;)

Je bent altijd welkom op de Community als je in de toekomst meer vragen hebt!

Reageer