Vraag

Pathé vouchers niet ontvangen

• 2 januari 2016
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo, ik heb in de week voor kerst (geloof ik) 2 pathé vouchers besteld maar niet ontvangen. Ik heb ook in mijn spam folder gekeken maar niets. Kunnen jullie svp hiernaar kijken? Alvast bedankt voor je hulp!
Mvg, Stacy

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Stacey,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Ben je al in het voorstel topic langs geweest?

Wat leuk dat je 2 film vouchers hebt besteld. Weet je al naar welke film je wilt gaan? Heb je inspiratie nodig? Neem dan een kijkje in het grote film topic!

Goed dat je dit bij ons aangeeft, ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik heb gelijk een onderzoeksformulier voor je ingevuld zodat onze collega's die hiervoor verantwoordelijk zijn voor je op zoek gaan naar de vouchers. Ze worden dan opnieuw naar je e-mail verzonden. Onze collega's streven er naar om de vouchers binnen 5 werkdagen opnieuw verzonden te hebben. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. 😉
Het is nu 6 werkdagen geweest en ik heb nog steeds geen vouchers
Sorry de smiley heeft de rest van mijn bericht afgesneden, denk ik. Ik had om geschreven, heb je misschien een update? Alvast bedankt, Stacy McKnight
Reputatie 6
Badge +17
Hi Stacy,

Hmm, je had inmiddels al een e-mail moeten ontvangen. Ik ga nogmaals navraag voor je doen, maar deze keer vraag ik ze of ze de vouchers per post willen verzenden. Onze excuses voor de vertraging.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer