Beantwoord

Popcornmaker niet meer in T-Mobile Extra catalogus

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

al een paar manden dacht ik om de popcorn maker te bestellen van de catalogus.... maar nu ging ik naar de site en die is weg!!! 😞 komt hrt weer terug? waneer word de catalogus opnieuw vernieuwd ???
alvast bedankt
A
icon

Beste antwoord door David 6 januari 2016, 12:39

Hi Ana777,

Het antwoord is heel snel, maar helaas niet waar je op hoopte.. De popcornmaker is uit de catalogus gehaald en komt helaas niet meer terug. 😞 Dit product heeft er een hele tijd in gestaan en is uit de catalogus gehaald, omdat we T-Mobile Extra steeds willen voorzien van nieuwe producten.

Het spijt me dat ik geen positief nieuws voor je heb, hopelijk vind je gauw een leuk alternatief!

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ana777,

Ik snap heel goed dat je hiervan baalt zeg, zeker als je er speciaal voor spaart! :S

De catalogus krijgt maandelijks een update, dus het assortiment wisselt geregeld. Ik heb navraag bij de afdeling gedaan die over de T-Mobile Extra catalogus gaat om te vragen of de popcornmaker nog terugkomt. Zodra ik hier een antwoord op heb, laat ik het je gelijk weten!

Ik duim in ieder geval mee dat je toch nog aan de verse popcorn kunt binnenkort!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ana777,

Het antwoord is heel snel, maar helaas niet waar je op hoopte.. De popcornmaker is uit de catalogus gehaald en komt helaas niet meer terug. 😞 Dit product heeft er een hele tijd in gestaan en is uit de catalogus gehaald, omdat we T-Mobile Extra steeds willen voorzien van nieuwe producten.

Het spijt me dat ik geen positief nieuws voor je heb, hopelijk vind je gauw een leuk alternatief!

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je! 🙂
bedankt David

Reageer