Beste antwoord door David
Hi Bentie,
Wat zonde dat je er nu pas achter komt! :S
De bestelling van de simkaart is al meer dan een jaar geleden gedaan, dus ik kan hiervoor geen punten terugstorten of een nieuwe PrePaid-simkaart opsturen. Als er iets met het product aan de hand is, dan moet dit altijd binnen 14 dagen worden gemeld. Ik had hier graag iets voor je in betekend, maar de bestelling is te lang geleden gedaan.
Ik zie dat je flink wat punten hebt gespaard, dus daar kun je in ieder geval nog genoeg moois van bestellen!
Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel
Wat zonde dat je er nu pas achter komt! :S
De bestelling van de simkaart is al meer dan een jaar geleden gedaan, dus ik kan hiervoor geen punten terugstorten of een nieuwe PrePaid-simkaart opsturen. Als er iets met het product aan de hand is, dan moet dit altijd binnen 14 dagen worden gemeld. Ik had hier graag iets voor je in betekend, maar de bestelling is te lang geleden gedaan.
Ik zie dat je flink wat punten hebt gespaard, dus daar kun je in ieder geval nog genoeg moois van bestellen!
