Beantwoord

Prepaid kaart met punten besteld

• 9 mei 2018
  • 3 reacties
  • 837 Bekeken

Ik heb via mijn punten een prepaid kaart aangevraagd. Deze zit nog in de verpakking maar zie dat ik de kaart had moeten activeren voor 1-4-2018. Ben ik nu mijn tegoed kwijt?
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2018, 15:22

Hi Bentie,

Wat zonde dat je er nu pas achter komt! :S

De bestelling van de simkaart is al meer dan een jaar geleden gedaan, dus ik kan hiervoor geen punten terugstorten of een nieuwe PrePaid-simkaart opsturen. Als er iets met het product aan de hand is, dan moet dit altijd binnen 14 dagen worden gemeld. Ik had hier graag iets voor je in betekend, maar de bestelling is te lang geleden gedaan.

Ik zie dat je flink wat punten hebt gespaard, dus daar kun je in ieder geval nog genoeg moois van bestellen! 🙂 Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bentie13,

Dat is jammer genoeg niet meer mogelijk. De telefoonnummers en simkaartnummers worden dan weer opnieuw verstrekt, aangezien de kaart niet geactiveerd is en mobiele nummers niet oneindig beschikbaar zijn. Het beltegoed hoort bij het telefoonnummer en heeft dus ook een beperkte houdbaarheid. Ik had je er natuurlijk graag bij geholpen, maar in dit geval is de termijn van activatie verstreken en is er niets meer mogelijk.

Als we je echter ergens anders bij kunnen helpen, horen we dat natuurlijk graag!
Hi David,

Dank voor jouw mededeling. Wel raar dat een pre paid kaart ineens zijn waarde verliest. Met de kaart is niets aan de hand alleen had ik het nog niet geactiveerd. 10 euro blijft 10 euro in mijn optiek. Kan de kaart niet alsnog geactiveerd worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bentie,

Wat zonde dat je er nu pas achter komt! :S

De bestelling van de simkaart is al meer dan een jaar geleden gedaan, dus ik kan hiervoor geen punten terugstorten of een nieuwe PrePaid-simkaart opsturen. Als er iets met het product aan de hand is, dan moet dit altijd binnen 14 dagen worden gemeld. Ik had hier graag iets voor je in betekend, maar de bestelling is te lang geleden gedaan.

Ik zie dat je flink wat punten hebt gespaard, dus daar kun je in ieder geval nog genoeg moois van bestellen! 🙂 Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, let us know!

Reageer