Vraag

Punten

Ik wou weer eens kijken hoeveel punten ik had gespaard via t-mobile extra. Nu geeft de pagina aan dat ik niet kan inloggen. Laatste keer dat ik gekeken had, had ik bijna 2000 punten. Die kunnen toch niet zomaar weg zijn?????

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @jtmjtm Als je niet hebt verlengt en je punten niet hebt uitgegeven is er een grote kans dat ze er nog staan. Probeer nog eens in te loggen. Zijn ze toch onterecht weg laat het dan nog even weten, de moderators kunnen je dan verder helpen.
Prettige dag verder!

Let op:
Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Jtjm,

Ik geef je graag meer duideijkheid. Wij zijn gestopt met het aanbieden van T-Mobile Extra dus bij een verlenging komt T-Mobile Extra te vervallen. Je verlenging is op 26-06-2018 ingegaan en je had vanaf toen nog 4 maanden de tijd om je punten te gebruiken. Na die 4 maanden komen de punten te vervallen en dat is hier het geval. Ik hoop je nu meer duidelijkheid hebt.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer