Beantwoord

Punten

• 9 mei 2019
  • 7 reacties
  • 1818 Bekeken

Ik kan niet meer zien hoeveel punten ik gespaard heb? waar kan ik dit nagaan? Dank vast!
icon

Beste antwoord door Hajar 10 mei 2019, 12:54

Hi Patrick,

Ik zie dat het nummer dat is gekoppeld aan je forum account een zakelijk abonnement is. Bij een zakelijk abonnement kun je geen gebruik maken van T-Mobile Extra. Gaat het soms om een ander nummer? Zo ja, zou je dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban?

Ik kijk dan graag met je mee!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Patrick68 Dat kan je in je account zien. Even inloggen op de site of in de app.
je vind het onder het kopje ‘TM extra’
Let op:

Je punten wissel je in voor leuke cadeaus, korting of uitjes in de online catalogus. Hier vind je ook een overzicht van je punten.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.
Tnx CrisTien, bij komt onderstaande bericht in beeld? maar ik ben de bedrijfseigenaar, dus het zou moeten kunnen toch?

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina

Je kunt de pagina niet bekijken

Reputatie 7
Badge +20
@Patrick68 Ja als het jouw telefoonnummer en account is zou dat volgens mij moeten kunnen.

Ik denk dat je moet wachten op hulp van een moderator.(Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.)
Ik weet namelijk niet precies hoe het zit met de zakelijke acounts.

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Ik zie dat het nummer dat is gekoppeld aan je forum account een zakelijk abonnement is. Bij een zakelijk abonnement kun je geen gebruik maken van T-Mobile Extra. Gaat het soms om een ander nummer? Zo ja, zou je dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban?

Ik kijk dan graag met je mee!
Nou, niemand heeft mij ooit verteld dat ik die punten zou verliezen bij het verlengen van mijn abonnement, en nu ben ik dus alles kwijt. 😩
En zo is dat... makkelijk besparingsactie voor T-mobile. Ik heb een privé bericht gehad van Hajar met onderstaande tekst:

Hi Patrick,

Als het goed is heb je in november 2018 een mail gehad hierover. We gaan T-Mobile Extra uitfaseren en dus komt T-Mobile Extra te vervallen. Zakelijke klanten worden sinds maart 2016 al niet meer aangemeld voor T-Mobile Extra alleen die al aangemeld waren voor T-Mobile Extra konden nu nog gebruik maken van deze dienst. Ik kan de punten ook niet meer terughalen omdat we dit niet meer aanbieden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt,

Groet,
Hajar

Vervolgens heb ik aangegeven dat ik mij de mail niet meer kon herinneren en daarop geen antwoord! .. Ik had inmiddels best wat te besteden ook, dit is echt wel heel erg beroerd van T-mobile.....
Klopt inderdaad. Die verzwijging maakt T-Mobile m.i. een erg onbetrouwbaar partner. Snel afscheid van nemen en op zoek naar een provider die een trouwe klant wél weet te waarderen

Reageer