Beantwoord

punten

• 9 juni 2019
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Reputatie 2
Zojuist heb ik mijn abonnement verlengd, nu wilde ik ook graag weer eens mijn puntenoverzicht bekijken... helaas kan ik deze nergens weer vinden? Wie kan mij helpen? Ze kunnen toch niet zomaar zonder aankondiging verdwenen zijn?
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 juni 2019, 10:17

Hoi @tweety89,

Ik heb meteen even meegekeken en ik zie dat T-Mobile Extra al bij jouw vorige abonnement is vervallen. Die was toen namelijk afgesloten op 26-3-2018, wat betekent dat je toen 4 maanden de tijd hebt gehad om de punten op te maken. T-Mobile Extra is al enige tijd niet meer voor jou beschikbaar, maar het viel je denk ik pas op bij dit nieuwe abonnement?

Hopelijk is het zo in elk geval wat opgehelderd allemaal!

Mocht je nog meer vragen hebben, geef dan gerust een gil. ☺
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @tweety89 Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Vaak staan ze er naar een uurtje gewoon weer bij.
Nee je punten kunnen niet zomaar verdwenen zijn, maar T-mobile gaat er wel mee stoppen.

Klik even Hier om te lezen waarom en hoelang je nog de tijd krijgt om ze in te wisselen.
Als je punten onterecht echt weg zijn moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je nakijken wat er aan de hand is.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Laat even weten of het is gelukt!
Fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @tweety89,

Ik heb meteen even meegekeken en ik zie dat T-Mobile Extra al bij jouw vorige abonnement is vervallen. Die was toen namelijk afgesloten op 26-3-2018, wat betekent dat je toen 4 maanden de tijd hebt gehad om de punten op te maken. T-Mobile Extra is al enige tijd niet meer voor jou beschikbaar, maar het viel je denk ik pas op bij dit nieuwe abonnement?

Hopelijk is het zo in elk geval wat opgehelderd allemaal!

Mocht je nog meer vragen hebben, geef dan gerust een gil. ☺

Reageer