Beantwoord

Punten afgeschreven maar bestelling niet ontvangen


Hallo. Op 12-12-2018 heb ik een E book voucher besteld met mijn extra punten. De punten zijn afgeschreven en de bestelstatus is afgehandeld. Alleen heb ik geen bevestigingsmail en geen voucher ontvangen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David 25 januari 2019, 15:44

Hoi Zakia22,

Hmm, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Ik ga dit gelijk voor je navragen bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik reken er dan ook op dat je spoedig alsnog de voucher ontvangt! Het is handig om ook alvast even de instructies uit dit topic op jouw mail toe te passen. Dan komt de mail in ieder geval niet in je spambox terecht.

Als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zakia22,

Hmm, dat is niet de bedoeling natuurlijk! Ik ga dit gelijk voor je navragen bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik reken er dan ook op dat je spoedig alsnog de voucher ontvangt! Het is handig om ook alvast even de instructies uit dit topic op jouw mail toe te passen. Dan komt de mail in ieder geval niet in je spambox terecht.

Als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Reageer