Beantwoord

punten afgeschreven, maar niks ontvangen

  • 7 maart 2019
  • 2 reacties
  • 1773 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste,

ik heb vandaag geprobeerd om 2x een voucher te bestellen voor balorig.
ik heb nog niks bevestigd maar de punten waren al weg.
In mijn hoofdscherm staan mijn volledige punten, maar als ik naar de te bestellen artikelen ga, dan zijn ze al afgeschreven en krijg ik de melding dat ik dat artikel niet meer kan bestellen.

ook kom ik niks tegen in mijn winkelmandje. bij beide keren kon ik stap 3 niet doorvoeren (bevestigen).

groet,
chad
icon

Beste antwoord door chadd 7 maart 2019, 12:46

inmiddels opgelost zie ik.

🙂
Bekijk origineel

2 reacties

inmiddels opgelost zie ik.

🙂
Reputatie 5
Badge +6
@chadd,

Af en toe kan er sprake zijn van wat vertraging tussen de verschillende systemen.
Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.
Ik wens je nog een prettige dag.

Reageer