Beantwoord

Punten bij aankoop los toestel volledig

• 27 januari 2016
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

rare vraag maar als ik mijn toestel volledig betaal krijg ik daar geen punten over, terwijl ik kies voor gespreid betalen deze wel op de punten terug komen omdat ze op de factuur komen. In mijn ogen een beetje raar want ik verzeker jullie al van een bepaald bedrag, terwijl als je dat niet doet je er 600 a 700 voor terug krijgt.
icon

Beste antwoord door Minty 27 januari 2016, 19:26

Geen rare vraag hoor! 😉 Ik snap je gevoel en hoop dat ik het duidelijk uit kan leggen. Je krijgt T-Mobile Extra punten alléén op je abonnementskosten en eventuele kosten buiten de bundel die op de maandelijkse factuur staan. Wanneer je er voor kiest om je toestel via het abonnement te betalen, vallen die kosten onder abonnementskosten. Dan heb je dus inderdaad het voordeel dat je er T-Mobile Extra punten aan verdient.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Geen rare vraag hoor! 😉 Ik snap je gevoel en hoop dat ik het duidelijk uit kan leggen. Je krijgt T-Mobile Extra punten alléén op je abonnementskosten en eventuele kosten buiten de bundel die op de maandelijkse factuur staan. Wanneer je er voor kiest om je toestel via het abonnement te betalen, vallen die kosten onder abonnementskosten. Dan heb je dus inderdaad het voordeel dat je er T-Mobile Extra punten aan verdient.
Ja maar is dat niet een beetje krom? Want erna kun je die punten weer gebruiken om extra korting te krijgen. En ze krijgen nog meer punten omdat ze meer voor toestel betalen.
ik heb een vraag over mijn abonement is het mogelijk dat een los telefoon gebruik kan maken van mijn abonement ik vraag dat omdat ik er sterk een vermoede van heb omdat ik steeds hoge koste heb terwijl ik weinig bel en nauwelijks tot geen sms verstuur.
graag een reactie.

Anna
Reputatie 4
Hoi Darsel2828,

Fijn dat je contact opneemt met ons om je te helpen bij je vraag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je abonnement niet bij je past!

Ik heb voor je in het systeem gekeken en ik zie dat jouw vaste maandelijkste kosten van het abonnement € 44,80 zijn. Hiervoor krijg je Onbeperkt Bellen NL & 120 min EU in combinatie met een databundel van 3 GB. De reden dat je facturen elke maand hoger uitvallen is dat er administratiekosten naar aanleiding van een betalingsherinnering in rekening wordt gebracht. Dit komt doordat de facturen niet op tijd betaald worden. Als je op My T-mobile kijkt dan zie je zie je precies waar je abonnement uit bestaat en de factuurspecificaties. Op die manier heb je een makkelijk overzicht van welke kosten je hebt gemaakt en ook op welke datum de betaling binnen moet zijn. Verder kun je daar ook meteen je facturen betalen.

Het voordeel voor jouw is wel dat je abonnement al verlengd kan worden, omdat je contract in Juni afloopt. Dus je kan ook verlengen met een heel voordelig Sim Only abonnement. Dan behoud je wel je eigen toestel van nu of je kan een los toestel kopen. Op My T-Mobile kan je ook precies zien welke speciale aanbiedingen wij voor jou hebben als trouwe T-Mobile klant! Als je inlogt en je klikt op "Verlengen" dan zie je meteen de leuke acties. Belangrijk is wel dat eerst alle facturen zijn voldaan en daarna kan je meteen verlengen. :D

Mocht er iets onduidelijk zijn of wil je meer informatie, neem dan gerust contact met ons op!

Reageer