Beantwoord

Punten bundelen

Hallo ik had een vraag over het punten systeem. Ik was benieuwd of ik mijn punten kan bundelen omdat ik 4g voor thuis heb en een mobiele telefoon abonnement.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 september 2017, 18:59

Hoi rogier1444, welkom op het klantenforum.

Nee, elk klantnummer heeft een eigen T-Mobile Extra account (indien mogelijk) en spaart apart. Punten zijn, helaas, (nog altijd) niet over te zetten naar een ander klantnummer.

Dit staat ook opgenomen in de algemene voorwaarden van T-Mobile Extra:

Punten worden uitsluitend aan de individuele T-Mobile Extra klant toegekend. Indien op basis van een Abonnement meerdere T-Mobile Extra Klanten deelnemen aan T-Mobile Extra, kunnen hun Punten op geen enkele wijze gecombineerd worden. Evenmin kunnen de Punten worden overgedragen aan enige andere T-Mobile Extra klant.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi rogier1444, welkom op het klantenforum.

Nee, elk klantnummer heeft een eigen T-Mobile Extra account (indien mogelijk) en spaart apart. Punten zijn, helaas, (nog altijd) niet over te zetten naar een ander klantnummer.

Dit staat ook opgenomen in de algemene voorwaarden van T-Mobile Extra:

Punten worden uitsluitend aan de individuele T-Mobile Extra klant toegekend. Indien op basis van een Abonnement meerdere T-Mobile Extra Klanten deelnemen aan T-Mobile Extra, kunnen hun Punten op geen enkele wijze gecombineerd worden. Evenmin kunnen de Punten worden overgedragen aan enige andere T-Mobile Extra klant.

Reageer