Vraag

Punten catalogus

Beste mensen,

In de punten catalogus zijn de items niet zichtbaar. Wanneer lijst wordt aangeklikt blijft de pagina blanco. De optie afbeeldingen is helemaak niet toegangkelijk.

8 reacties

Reputatie 2
@Albert57
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Onder het account waar je mee bent ingelogd heb ik ook geprobeerd om de catalogus in te zien, maar ik zie dat niet alles wordt weergegeven. 😞 Ik ga het voor je uitzoeken, zodra ik meer weet zal ik hierover een reactie plaatsen in dit topic.
Ik heb hetzelfde probleem...
Reputatie 2
Ik ook, en mijn partner ook, laad maar een heel klein gedeelte..
Hallo, dit klopt, bij mij verschijnt ook niet alles en wil heel graag mijn tegoed inruilen...Iemand al Oplossing?

in IE blijft deze pagina zeuren over een beveiligingscertificaat en in FFox laadt hij de pagina deels(niet)!!
hier hetzelfde. ik wilde punten verzilveren voor tegoed maar kom nergens.
Ik heb het gezien ja!

Vrij doch zeer irritant. Was gisteren ook al zo...

Mag van mij gauw over zijn, kan ik wat leuks bestellen van de punten die ik gespaard heb.
Reputatie 2
ik merk het op dt moment ook. wilde ook iets van de punten verzilveren en geen item is zichtbaar.
Heb inmiddels ontdenkt dat het uitzetten van de "active X" element in IE het probleem oplost, nu zijn alle items weer zichtbaar.

Aangezien ik FFox liefhebber ben zou dat daar ook moeten werken op deze manier. Maar dit is volgens even een workaround en niet veilig voor je browser!

Dus...tmobile!!

Reageer