Vraag

punten gebruiken uit de catalogus

• 22 maart 2011
  • 5 reacties
  • 1455 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb 1024 punten. Dus ik denk ik bestel er wat voor uit de catalogus.
Ik ga naar de catalogus. Ik doe 'toon alles'. Krijg een pagina met wat items en de punten die ervoor nodig zijn. Ik ga naar pagina 2, krijg een nieuwe lijst maar nu staat er niet langer bij hoeveel punten nodig zijn. Ook bij de lijst 'voor u geselecteerd' staan geen punten bij... hoe weet ik dan of ik er genoeg punten voor heb.
Ondertussen heb ik gezien dat ik de apple magneetjes kan bestellen (945 punten). Dit alles doe ik terwijl ik ingelogd ben (mijn naam en telefoonnummer zie ik rechts op de pagina). Ik druk op de knop 'info en bestel' bij de apple magneetjes. Ik krijg meer informatie, en een nieuwe knop 'log-in en bestel'. Vreemd ik ben al ingelogd.
Dus ik druk op de knop, en krijg inderdaad het inlog scherm. Vul naam en wachtwoord in . EN krijg een melding
Onjuiste inloggegevens De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina.
Grappig want naast deze melding staat nog steeds dat ik ingelogd ben....

OK, denk ik dan zal wel aan Internet Explorer liggen, maar ook in Firefox en Chrome gebeurd dit.
Als ik iets ergerlijk vindt is dat een provider niet instaat is een goed werkende website te bouwen....hoe kan ik nu een bestelling doen?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
@geedsen
Dat is vreemd. Ik heb het vanuit hier geprobeerd (Chrome) en zie geen problemen. Heb je het ook op een andere pc/laptop geprobeerd? Zal ik de iPhone app magneetjes voor je bestellen? Zo ja, wil je dit via een privébericht aangeven, dan kan ik de bestelling voor je invoeren.

@forumgebruikers
Ervaren jullie deze problemen ook?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem als Geedsen en weet nu ook niet hoe ik kan bestellen terwijl ik al wel eerder iets heb besteld. Krijg overigens volop foutmeldingen op de site en halve pagina;s te zien;
Reputatie 6
@iedereen
Ik ervaar het nu ook. Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen. Je kunt het later op de dag nogmaals proberen. Excuses voor dit ongemak.
Reputatie 6
Het probleem is verholpen. Je kunt nu weer T-Mobile Extra bestellingen doen via My T-Mobile.
Reputatie 2
Ik werk met een Mac (OSX 10.6.7) en heb hetzelfde probleem (al heeel lang) in Safari / Chrome / Firefox. Allemaal in de meest recente versie.

Bijzonder is dat de webshop werkt wel.

Kan dit opgelost worden?