Beantwoord

Punten gestolen

• 3 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 2320 Bekeken

Wat een waardeloze actie van Tmobile. Eerst klanten lokken met zaken zoals Tmobile extra punten sparen en klantenvoordeel als je meerdere abonnementen en tv/internet thuis hebt afgesloten. en vervolgens als je weer 3 abonnee's en een tv/internet klant op 1 adres hebt binnen getakeld alles weer afschaffen.

Geen 5 euro korting per abonnement meer. Nog maar op 1 abonnement 2.50 en de punten die je hebt gespaard zijn gewoon verdwenen terwijl er op de tmobile website staat dat deze 4 MAANDEN na omzetting abonnement nog geldig zijn zijn. Na 40 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zou eea uitgezocht worden en dan krijg je nu dagen later een lullig sms-bericht met de mededeling dat je 3 jaar niets besteld hebt (pertinent niet waar!! maar historie ook "verdwenen dus geen poot om op te staan) en dat daarom de punten weg zijn. Hoezo..: omdat het in de voorwaarden staat..wat een gelul!

Pure diefstal dat is het!!
Aangifte doen is denk ik nog de enige optie.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2018, 12:47

Hi jmdgg,

Wat jammer dat je dat zo ervaart. Ik zie dat je sinds 25/6 gebruik maakt van een zakelijk abonnement en daarbij is T-Mobile Extra niet mogelijk. Dit wordt ook aangegeven in de voorwaarden. Het is jammer genoeg voor mij niet mogelijk om dit terug te draaien. Ik hoop dat je wel tevreden bent met je zakelijke abonnement en als je daar nog vragen over hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jmdgg,

Wat jammer dat je dat zo ervaart. Ik zie dat je sinds 25/6 gebruik maakt van een zakelijk abonnement en daarbij is T-Mobile Extra niet mogelijk. Dit wordt ook aangegeven in de voorwaarden. Het is jammer genoeg voor mij niet mogelijk om dit terug te draaien. Ik hoop dat je wel tevreden bent met je zakelijke abonnement en als je daar nog vragen over hebt, hoor ik het graag!
Beste Hajar,

Onzin, ook bij het zakelijke abonnement hadden wij de tmobile extra punten. Het hele punt gaat juist over de punten gespaard met het zakelijke abonnement die verdwenen zijn!!

Reageer