Beantwoord

Punten in bonuswinkel kwijt

  • 16 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 746 Bekeken

Hallo tmobile,

 

Ik heb net een bestelling gedaan in de bonuswinkel.

Ik heb een kaartje voor ballorig willen bestellen maar deze is niet bevestigd maar mijn punten zijn wel afgeschreven en ik kan geen nieuwe bestellen omdat ik zogenaamd het limiet heb bereikt maar ik heb nog maar 1 kaartje.

Wat nu?

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groet,

 

Melissa de Bruijn

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 oktober 2019, 16:37

Hallo @Melissa1994 Welkom in de community van T-Mobile.

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Melissa1994 Welkom in de community van T-Mobile.

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 

Het staat er inderdaad weer bij bedankt!

Reageer