Beantwoord

Punten ingewisseld en retour gestuurd

• 11 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik had een telefoon hoesje gekocht met punten maar deze retour gestuurd ... Nog niks gehoord ?
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2016, 09:52

Hoi Carolienmalefijt,

Welkom op ons forum! :)

Normaal hoort dit automatisch te gaan, maar ik heb dit nu direct handmatig gewijzigd. De punten zullen binnen 48 uur weer teruggestort zijn en zijn dan zichtbaar in je My T-Mobile.

Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carolienmalefijt,

Welkom op ons forum! :)

Normaal hoort dit automatisch te gaan, maar ik heb dit nu direct handmatig gewijzigd. De punten zullen binnen 48 uur weer teruggestort zijn en zijn dan zichtbaar in je My T-Mobile.

Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Beste nu krijg ik weer een bericht dat er teveel is gegaan ... En ik heb nog steeds niet m'n punten van een hoesje terug ontvangen
? Wat is dit dan
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Carolien,

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de beloofde punten terugkrijgt. Ik zie dat mijn collega David op 12/8 zoals afgesproken de punten heeft toegevoegd. Je kunt dit ook zien bij jouw puntenhistorie op My T-Mobile. Het ziet er misschien wat verwarrend uit, maar als je alle punten bij elkaar optelt die zijn teruggestort kom je uit op het totaal van jouw telefoonhoesje. We kunnen maar 500 punten per keer terugstorten, vandaar dat het in delen is gedaan.

Wat betreft het bericht dat je hebt ontvangen dat het teveel zou zijn: dat gaat niet over T-Mobile Extra maar over T-Mobile Samen. In de afgelopen maand is er een foutje in ons systeem geslopen waardoor je een klein beetje teveel T-Mobile Samen korting hebt ontvangen. We hebben dit gecorrigeerd op jouw factuur. Over deze twee facturen genomen heb je precies de juiste korting van T-Mobile Samen ontvangen. Vorige maand was het alleen ietsjes meer en deze maand zal het ietsjes minder zijn. Sorry voor de verwarring!

Geeft dit meer duidelijkheid? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer