Beantwoord

Punten inleveren

• 17 juni 2019
  • 2 reacties
  • 1330 Bekeken

hallo

ik wil mijn restpunten inleveren op de factuur hoe doe ik dat want als ik dat wil doen krijg ik steeds de melding sorry er ging iets mis .ik heb nu een nieuw abonnement en dan krijg je plotseling geen punten meer ook zo vreemd. je word dan niet meer gewaardeerd als klant en dat hadden ze er ook wel even kunnen bij zeggen toe ik het verlengde.

met een vriendelijke groet L.S.Homminga
icon

Beste antwoord door CrisTien 17 juni 2019, 18:02

Hallo @luucky Welkom in de community, je punten inleveren op je factuur kan al heel lang niet meer.

Je kan je punten ook in een winkel van TM inwisselen voor producten.

De afdeling ‘extra’ heeft momenteel storing.Je kan dus even niet zien welke cadeaus er nog zijn
T-Mobile is er druk mee bezig om dat op te lossen.

T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd, (

Je punten wissel je in voor leuke cadeaus, korting of uitjes in de online catalogus. Hier vind je ook een overzicht van je punten.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Fijne avond.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @luucky Welkom in de community, je punten inleveren op je factuur kan al heel lang niet meer.

Je kan je punten ook in een winkel van TM inwisselen voor producten.

De afdeling ‘extra’ heeft momenteel storing.Je kan dus even niet zien welke cadeaus er nog zijn
T-Mobile is er druk mee bezig om dat op te lossen.

T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd, (

Je punten wissel je in voor leuke cadeaus, korting of uitjes in de online catalogus. Hier vind je ook een overzicht van je punten.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Fijne avond.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @luucky site is weer online met de Extra catalogus! Je kan je punten weer gebruiken!
Fijne zondag!

Reageer