Beantwoord

Punten inleveren voor goedkoper afbetalen mobiel?

• 17 januari 2018
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Hallo, ik mag bijna mijn abonnement verlengen maar nou hoorde ik pas sinds kort van iemand dat ik er ook voor kan kiezen om mijn punten er voor in te leveren en daardoor er kosten van mijn toestel af zouden gaan per maand, klopt dit en zo ja, per hoeveel punten kan dit?

M.v.g.
icon

Beste antwoord door Saba Soleymani 17 januari 2018, 21:23

Beste Jordy,
Dit kan zeker. Als je een aanbetaling doet kan je je T-Mobile punten gebruiken om een deel hiervan te betalen. Of je kan je punten inzetten om de thuiskopieheffing te betalen. Je kan je punten helaas niet inzetten om je abonnement elke maand goedkoper te maken. Wel kan je natuurlijk je punten gebruiken voor accessoires ect. Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad!
Groetjes,
Saba
Bekijk origineel

6 reacties

Beste Jordy,
Dit kan zeker. Als je een aanbetaling doet kan je je T-Mobile punten gebruiken om een deel hiervan te betalen. Of je kan je punten inzetten om de thuiskopieheffing te betalen. Je kan je punten helaas niet inzetten om je abonnement elke maand goedkoper te maken. Wel kan je natuurlijk je punten gebruiken voor accessoires ect. Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad!
Groetjes,
Saba
Ik snap het al, dan ging het inderdaad om een aanbetaling, hoeveel euro kan ik maximaal besparen en hoeveel punten heb ik hier voor nodig?

M.v.g.
om uit te rekenen hoeveel punten je hebt is er een formule. je doet je punten x waarde. dus stel je hebt 1000 punten, dan doe je 1000 x de waarde = jouw voordeel. er zit geen maximum op, je kan sparen zoveel als je wilt!
Nou Saba, ik ben bij T-mobile geweest om daar te horen te krijgen dat ik niet mijn punten kon gebruiken om een deel of de volledige thuiskopie heffing te betalen.
Dat is raar..ik werk zelf ook in een T-mobile winkel en het kan gewoon!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jordy,

Voor zover ik weet is het alleen mogelijk om punten in te wisselen voor een bijbetaling op het toestel of op accessoires, niet op de thuiskopieheffing. Dit is ook zo opgenomen op onze website. Sorry voor de verwarring!

Reageer