Vraag

Punten inwisselen bij nieuwe telefoon

Hallo,

Ik vroeg me af, of ik bij het verlengen van mijn abbonnement ook punten in kan leveren, waardoor ik minder hoef bij te betalen voor een nieuwe telefoon?

13 reacties

Reputatie 5
Dat kan, maar is alleen mogelijk via een T-Mobile shop.
Hoi,

En wat is dan de omzet-rate van de punten?

groetjes Floris
Dus het kan op accesoires EN op telefoons?
goede vraag Floris, wil ik ook wel weten!
Reputatie 5
Acessoires kunnen ook, doe ik ook wel eens :)

In de winkel kunnen ze je precies vertellen wat 1 punt waard is. Als het goed krijg je eerst te horen hoeveel punten het kost.
Waarom kan er nu niemand vertellen wat 1 punt waard is?
Overal krijg je te horen dat je naar een shop moet gaan. Ik neem aan dat hier toch een standaard voor is??
Ik weet hoeveel punten ik heb, ik weet wat een toestel kost als ik mijn abb verleng. Ik wil zelf graag kunnen uitrekenen wat ik , met aftrek van de punten, nog bij moet betalen...
Reputatie 5
@remcovdh Welkom op het T-Mobile forum!

Helaas kunnen wij dit niet communiceren en weten wij ook niet, hiervoor dien je echt bij de shop te zijn. Misschien kun je er 1 opbellen?
Je kunt de tmobile shops niet bellen.. als je het telefoonnummer zoekt van een shop krijg je overal alleen het nummer van de klantenservice.
De klantenservice heeft keuzemenu naar keuzemenu, waardoor je enorm je best moet doen om uiteindelijk iemand te spreken te krijgen.
En voor mij, blijkt zojuist, dat de mensen aan de telefoon dingen zeggen, die via dit forum weer ontkracht worden..
Reputatie 5
@Wesley28 je kunt natuurlijk even langsgaan! 🙂 Je hebt gelijk dat je de T-Shops niet kunt bellen, excuses voor mijn fout.
Kan je een telefoon gratis krijgen als je genoeg hebt gespaard en zo ja hoeveel punten heb je dan nodig?
Reputatie 5
Hi Ahmed112, welkom op het forum. :)

Je kunt de punten alleen inwisselen voor korting op een telefoon in een T-Mobile Shop. Daar kunnen ze je precies vertellen wat een punt waard is. Zo'n twee jaar terug was het 0,014 cent maar dat kan inmiddels veranderd zijn.
Is het inmiddels al mogelijk om punten in te zetten als korting op het bestellen van een nieuwe telefoon bij verlenging van het huidige abbonnement via internet?

Ik heb doorgaans niet echt tijd om langs een shop te gaan en zie in Mijn T-Mobile precies hoeveel de punten waard zijn op dit moment (0,0143 euro). Lijkt mij ondertussen best interessant om dit bij het bestellen via internet in te moeten kunnen zetten.
Reputatie 4
@AlexMaat

Dit is echt alleen mogelijk via de T-Mobile Shops.

Reageer