Beantwoord

Punten inwisselen in online shop

• 22 maart 2019
  • 6 reacties
  • 2061 Bekeken

Is het inmiddels al mogelijk om je gespaarde punten in te wisselen in de online. Een korte tijd geleden konden er specifieke producten aangeschaft worden in de online shop, dus waarom niet gewoon iedereen in de gelegenheid stellen om zijn punten op alle producten in te wisselen?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2019, 10:36

Hi Igor,

Ik geef je daar graag meer uitleg over. Aangezien wij T-Mobile Extra gaan uitfaseren, is het assortiment in onze online T-Mobile Extra catalogus beperkt. KJe kan je punten alleen gebruiken in de in de T-Mobile Extra catalogus en niet de online webshop. Als je niets kunt vinden in de catalogus dan kun je de punten ook nog inwisselen in de T-Shops, voor korting op telefoons en telefoonaccessoires. Dus als je de Jaybird oortjes in een T-Mobile winkel kunt vinden dan kun je je punten zeker gebruiken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je wat leuks kan vinden voor je punten. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Igor_Markovic

Heb je dit onderwerp al gelezen?
Je kunt de punten hier ook inwisselen bij een T-Shop bij jou in de buurt.

Fijn weekend!
Ik weet idd dat de punten in een T-shop in te leveren zijn. Ik zoek echter een specifiek product dat online wel te bestellen is, maar tot op heden ben ik het product nog niet in een T-shop tegen gekomen. Vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +20
@Igor_Markovic Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig wat je zoekt...???
De moderators lezen morgen mee en kunnen je hopelijk gelijk vertellen of het product nog terug komt in de online shop.
Slaap lekker.
@CrisTien ik wil graag de Jaybird oortjes hebben, maar de vorige keer was de freedom verkrijgbaar, maar die is/was toen in de online shop 160 (terwijl hij gewoon elders voor 90 is te krijgen. De X3 is beter geprijsd (129 elders rond de 110) Maar die kon je toen niet bestellen. Ik vind het gewoon vreemd dat je je punten wel in de T-shop kan bestellen en online niet. Terwijl het gewoon allemaal T-mobile is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Igor,

Ik geef je daar graag meer uitleg over. Aangezien wij T-Mobile Extra gaan uitfaseren, is het assortiment in onze online T-Mobile Extra catalogus beperkt. KJe kan je punten alleen gebruiken in de in de T-Mobile Extra catalogus en niet de online webshop. Als je niets kunt vinden in de catalogus dan kun je de punten ook nog inwisselen in de T-Shops, voor korting op telefoons en telefoonaccessoires. Dus als je de Jaybird oortjes in een T-Mobile winkel kunt vinden dan kun je je punten zeker gebruiken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je wat leuks kan vinden voor je punten. 🙂
@Hajar idd ‘als je de oortjes in een T-Mobile winkel kunt vinden...’ en daar zit dus het probleem. Het is niet dat tmobile de “mogelijkheid” niet biedt, maar echt behulpzaam/klantvriendelijk kan je dit ook niet noemen. Voor zo een grote partij vind ik dat jullie dit heel slecht aanpakken en verbaast het mij eigenlijk dat jullie je hier zo makkelijk vanaf doen. Het is nl niet zo dat jullie niets zouden kunnen doen, maar eerder dat jullie niets willen doen voor al jullie trouwe klanten!

Reageer