Beantwoord

Punten inwisselen website ligt eruit

  • 17 juli 2019
  • 3 reacties
  • 913 Bekeken

Ik heb net een mail ontvangen dat ik mijn punten tot 23-8-2019 kan inwisselen, nu wil ik naar de catalogus gaan maar krijg steeds foutmelding 'Oeps er is iets mis gegaan'. Ligt de website eruit?
Hoor het graag, dan kan ik mn punten inwisselen, Dank!

Robin
icon

Beste antwoord door CrisTien 17 juli 2019, 13:32

Beste @Websitevraag Er schijnt nog steeds af en toe een storing te zijn.
Lees hier meer. Ik heb even getest en ik kan er nu wel in!?

Je mag je punten ook in een T-mobile shop inwisselen voor producten uit de winkel. Eventueel gratis of met bijbetaling.
Succes,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Websitevraag Er schijnt nog steeds af en toe een storing te zijn.
Lees hier meer. Ik heb even getest en ik kan er nu wel in!?

Je mag je punten ook in een T-mobile shop inwisselen voor producten uit de winkel. Eventueel gratis of met bijbetaling.
Succes,
Ik heb 2079 punten, deze wil ik inwisselen voor staatsloten enkel dat lukt niet. Zegt steeds dat ik mijn e-mailadres moet invullen maar dat heb ik al gedaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @vanderaa_esther ,

We hebben af en toe een storing dus kan het ook daaraan liggen. Heb je al een andere browser geprobeerd? Je kan het nogmaals proberen via Chrome. Mocht het dan niet werken dan maak ik graag een case voor je aan. Je kan trouwens ook je punten inwisselen voor fysieke producten of als bijbetaling in de T-Mobile shop.

Ik hoor graag van je!

Reageer