punten kado doen

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
Ik wilde net voor mijn zoon het beltegoed opwaarderen. Was in de veronderstelling dat ik voor 180 punten, 10 euro beltegoed zou krijgen, zoals vermeld bij de aankoop van zijn telefoon. Nu zie ik dat er meer punten nodig zouden zijn? Wat kan ik doen om de 10 euro beltegoed te krijgen voor 180 punten, zoals bij aankoop is vastgesteld?
mvg,
Marianne Julicher

11 reacties

Reputatie 2
Ik heb een t-mobile abonnement. Kan ik met mijn gespaarde punten een familielid beltegoed kado doen?
mvg,
M. Julicher
Reputatie 6
@ppsh

De prijzen/voorwaarden van T-Mobile Extra/Speciaal zijn gewijzigd per 1 januari 2011, het aantal punten dat nu nodig is voor € 10,- beltegoed is sindsdien 222. Ik heb er 42 punten bijgeboekt, zodat je deze kunt inwisselen voor €10,- beltegoed.
Reputatie 6
@ppsh

De gespaarde punten die je krijgt door het sparen van punten via T-Mobile Extra/Speciaal is alleen in te wisselen voor korting op de factuur (wanneer je geregistreerd bent met een abonnement) of voor beltegoed (bij registratie met een PrePaid). De punten zijn niet overdraagbaar of in te wisselen voor contanten.
Reputatie 2
Ik wil graag punten kado doen maar kan dat ook en als het kan hoe gaat dat dan ?
Reputatie 2
ik wil mijn zoon ook punten kado doen is dat ook mogelijk !!!!
Reputatie 6
@jeremyboon
T-Mobile Extra of Speciaal credits zijn niet overdraagbaar.
Reputatie 2
kan je wel beltegoed kado doen via je punten ?
Reputatie 5
@jarodberg

Het is niet mogelijk om iemand beltegoed cadeau te doen via de T-Mobile Speciaal punten die je hebt opgespaard.
Reputatie 2
Bedankt, super!
Reputatie 2
Nou dat zou dan eens een mooie verbetering zijn als jullie dat eens zouden inbrengen

Goed idee he?

Wat mij betreft ook een goed idee zo kan ik mijn kinderen even blij maken 😃

Reageer