Vraag

Punten krijgen voor bijbetaling toestel?

• 12 maart 2016
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Hi iedereen, een week geleden ben ik overgestapt naar T-mobile en heb ik mijn abonnement met telefoon in de winkel afgesloten i.v.m. slechte ervaringen met bezorging op mijn adres. Ik heb er voor gekozen om direct een bijbetaling te doen voor het toestel, zodat de maandelijkse kosten lager zijn. Ik had verwacht dat dit via de eerste factuur zou gaan, maar dit moest direct in de winkel. Nu besef ik mij net dat ik daar nu geen punten voor krijg, terwijl dit wel zo zou zijn als ik de telefoon online had besteld. Klopt dit? En is het mogelijk dat ik toch deze punten krijg? Het gaat namelijk om meer dan 700 punten!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elise,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Heb je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic?

Een terechte vraag. Het is natuurlijk erg zonde dat je de T-Mobile Extra punten niet toegekend krijgt omdat je jouw toestel in één keer hebt betaald. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Als je nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer