Beantwoord

Punten kwijt van bestelling T-Mobile Extra

• 8 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Heb een paar maanden geleden een kaDo uitgezocht die ik ook weer heb terug gestuurd omdat daarna zijn punten die ik ingeleverd heb kwijt hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door David 8 augustus 2017, 16:16

Hey Pfeijffer,

Het is al eventjes geleden inderdaad, maar goed dat je alsnog even aan de bel trekt!

Ik zie dat de bestelling wel retour is verzonden, maar dat de punten inderdaad niet teruggedraaid zijn. Ik heb dit alsnog handmatig voor je gedaan. Het kan nog wel 24 tot 48 uur duren voor je de punten ook daadwerkelijk op My T-Mobile ziet, dan weet je dat dit niet direct getoond wordt, maar het komt goed!

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

@R-han1905

Een bestelling kan natuurlijk altijd niet zijn wat je ervan verwacht, dus er is een mogelijkheid om een bestelling retour te sturen. De punten zijn dus niet per definitie gelijk kwijt. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Punten kwijt ondanks terug sturen van kado
Badge +1
Je bedoelt met T-Mobile extra? Kan je iets specifieker zijn?
Waarom zou je iets kopen met de T-Mobile extra punten en die cadeau vervolgens weer terug sturen? Je weet toch wat voor cadeau je uitzoekt? Je punten ben je kwijt, i guess.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pfeijffer,

Het is al eventjes geleden inderdaad, maar goed dat je alsnog even aan de bel trekt!

Ik zie dat de bestelling wel retour is verzonden, maar dat de punten inderdaad niet teruggedraaid zijn. Ik heb dit alsnog handmatig voor je gedaan. Het kan nog wel 24 tot 48 uur duren voor je de punten ook daadwerkelijk op My T-Mobile ziet, dan weet je dat dit niet direct getoond wordt, maar het komt goed!

Mochten wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

@R-han1905

Een bestelling kan natuurlijk altijd niet zijn wat je ervan verwacht, dus er is een mogelijkheid om een bestelling retour te sturen. De punten zijn dus niet per definitie gelijk kwijt. 😉
Badge +1

@R-han1905

Oh weer wat geleerd. Thnx voor de toevoeging 😛
Reputatie 7
Badge +20
Zo leer je iedere keer weer iets! 😃

Reageer