Beantwoord

Punten met terugwerkende kracht?

• 23 mei 2018
  • 4 reacties
  • 1337 Bekeken

Hallo,

Beetje dom natuurlijk, maar mijn contract is zojuist afgelopen en kom er net achter dat ik t-mobile extra nooit aangezet heb. Is er een manier om de punten van het huidige abonnement alsnog uitgekeerd te krijgen?

Dat zou mij uiteraard ook motiveren om mijn contract bij T-Mobile te verlengen, in plaats van rond te winkelen zoals gebruikelijk. 🙂

Alvast bedankt!

Richard
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2018, 15:35

Maar ik motiveer je uiteraard graag op een andere manier!

Wij hebben allereerst gewoon het allerleukste, liefste, beste webcareteam van het land, dat altijd voor jou klaar staat en met je meedenkt. Niet te vergeten deze Community, waar de Klantexperts, superusers en moderators altijd voor je klaarstaan en je helpen met de meest uiteenlopende vragen en opmerkingen. Daarnaast hebben we overal in het land T-Shops waar je terechtkunt.

Ennn... Als grote klapper kan ik natuurlijk niet vergeten te noemen dat we al een aantal jaar de titel "beste netwerk" en de titel "snelste netwerk" veroverd hebben!! Lijkt me toch een fijn idee bij een service waarvan je élke dag gebruikmaakt via dat kleine apparaatje in je hand. :8

I mean... als je dán nog niet overtuigd bent?! 🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Maar ik motiveer je uiteraard graag op een andere manier!

Wij hebben allereerst gewoon het allerleukste, liefste, beste webcareteam van het land, dat altijd voor jou klaar staat en met je meedenkt. Niet te vergeten deze Community, waar de Klantexperts, superusers en moderators altijd voor je klaarstaan en je helpen met de meest uiteenlopende vragen en opmerkingen. Daarnaast hebben we overal in het land T-Shops waar je terechtkunt.

Ennn... Als grote klapper kan ik natuurlijk niet vergeten te noemen dat we al een aantal jaar de titel "beste netwerk" en de titel "snelste netwerk" veroverd hebben!! Lijkt me toch een fijn idee bij een service waarvan je élke dag gebruikmaakt via dat kleine apparaatje in je hand. :8

I mean... als je dán nog niet overtuigd bent?! 🆒
Wij hebben allereerst gewoon het allerleukste, liefste, beste webcareteam van het land, dat altijd voor jou klaar staat en met je meedenkt.

Kunnen die mij helpen met mijn originele verzoek?

Niet te vergeten deze Community, waar de Klantexperts, superusers en moderators altijd voor je klaarstaan en je helpen met de meest uiteenlopende vragen en opmerkingen. Daarnaast hebben we overal in het land T-Shops waar je terechtkunt.

Dat zou inderdaad behoorlijk wat waard zijn als je me nu had kunnen helpen. 🙂 Helaas is mijn eerste aanraking met deze geweldige community een sarcastisch plaatje en een slap verkooppraatje.

En dat is uiteraard geweldig, maar jullie zijn niet het enige volwassen, stabiele netwerk en dit zou een gekke reden zijn om niet even rond te winkelen.

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Richard zoals jij zelf al zei “je was een beetje dom” 🤣
Tmobile Extra is afgelopen. Alleen klanten met een abonnement van voor 28-01-2018 krijgen die punten nog. En hé het was leuk en soms handig maar je moet jaren sparen om iets te leuks te krijgen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Richard,

Het was niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten! Ik probeerde een luchtige draai te geven aan een anders bot antwoord; ik kan namelijk de punten niet met terugwerkende kracht toekennen.

Mocht je verder advies nodig hebben bij het uitzoeken van een abonnement, dan kun je hier uiteraard altijd terecht! Blijft namelijk wel zo dat ik je het liefst bij ons houd als klant! 🙂

Reageer