Beantwoord

Punten niet bijgesteld


hai ik blijf al maanden op dezelfde punten staan, kunnen jullie met me meekijken hoe dit zo kan.
icon

Beste antwoord door Muberra 23 maart 2017, 10:29

Hi Saskiaa,

Natuurlijk, dat doe ik graag voor je! :D

Ik zie in het systeem dat elke maand de punten netjes zijn bijgeschreven. Als voorbeeld, op 1 Januari heb je 49 punten gekregen, op 2 Februari 48 punten en op 7 Maart ook 48 punten. Alles is in orde! Dit kan je zelf controleren op My T-Mobile. Wanneer je bent ingelogd moet je op "T-Mobile Extra" klikken en vervolgens op het kopje "Historie". Daar zie je het overzicht van de puntenhistorie en precies op welke datum hoeveel punten er zijn bijgeschreven. Verder kan je ook nog meedoen met leuke acties, waardoor je nog sneller kan sparen. Super leuk toch?

Heb je nog andere vragen of kom je er niet uit, laat het mij dan weten. Veel plezier met sparen en kijk vooral in de catalogus voor leuke cadeaus of bijzondere uitjes. 🆒
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Hi Saskiaa,

Natuurlijk, dat doe ik graag voor je! :D

Ik zie in het systeem dat elke maand de punten netjes zijn bijgeschreven. Als voorbeeld, op 1 Januari heb je 49 punten gekregen, op 2 Februari 48 punten en op 7 Maart ook 48 punten. Alles is in orde! Dit kan je zelf controleren op My T-Mobile. Wanneer je bent ingelogd moet je op "T-Mobile Extra" klikken en vervolgens op het kopje "Historie". Daar zie je het overzicht van de puntenhistorie en precies op welke datum hoeveel punten er zijn bijgeschreven. Verder kan je ook nog meedoen met leuke acties, waardoor je nog sneller kan sparen. Super leuk toch?

Heb je nog andere vragen of kom je er niet uit, laat het mij dan weten. Veel plezier met sparen en kijk vooral in de catalogus voor leuke cadeaus of bijzondere uitjes. 🆒
bedankt voor je reactie..dit zie ik inderdaad ook staan echter worden de punten niet bijgeteld ik sta nu al een aantal maanden op hetzelfde aantal
Reputatie 7
Badge +20
Hey Saskia,

Dat zou erg opmerkelijk zijn inderdaad! :S Zou het kunnen dat je dusdanig veel punten hebt dat het minder opvalt of zie je dat de teller al tijden op 1749 blijft steken? Ik zie dat jouw punten maandelijks op de 7e worden bijgeschreven. Kun je aangeven of er op 7 april nog altijd 1749 blijven staan? Ik zal dit zelf ook nog even proberen te checken, maar waarschijnlijk heb jij dit beter in het oog. ;)

Hopelijk loopt de teller dan gewoon op en anders kunnen we dit doorzetten naar onze technische afdeling, zij kunnen dan kijken waar het verkeerd gaat. We zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!
hai de punten worden niet bijgeteld zie ik staan, kan je dit bekijken aub
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Saskiaa,

De punten worden vandaag nog bijgeboekt. Als ze morgen nog niet zijn bijgeboekt dan gaan wij dit verder onderzoeken. Dan gaat er namelijk iets niet goed!

Houdt het vandaag en morgen dus even in de gaten. 🙂
de punten zijn nog niet bijgeboekt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Saskia,

Ondertussen had dit inderdaad wel gebeurd moeten zijn, dat gaat niet helemaal volgens plan! :S

Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat, zodat zij dit tot op de bodem kunnen uitzoeken voor je. Hopelijk hebben zij gauw achterhaald waar het precies verkeerd gaat.

Mochten wij in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je!
hai is er al iets bekend hierover
Reputatie 4
Hi Saskia,

Ik heb goed nieuws voor je, de punten zijn bijgeboekt! :D

Onze technische specialisten hebben ernaar gekeken en vanaf nu zal elke maand netjes de punten worden bijgeschreven. Op 24 maart had je nog 1749 punten en op 7 april zijn er 48 punten bijgeschreven. Dus nu sta je op 1797 punten.



Blijf uiteraard wel jouw punten in de gaten houden en lekker doorsparen. Elke euro op jouw factuur is een T-Mobile Extra punt. Heb je al iets leuks gezien in de catalogus? :)

Heb je nog vragen, stel ze dan gerust!
hai dit zag ik inderdaad echter zat ik al maanden op dezelfde puntentelling. kan dit worden nagekeken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saskia,

Volgens onze specialisten staat het goed in het systeem en worden de punten wel bijgeboekt. Wij zien ook terug dat de punten iedere maand zijn bijgeboekt. Je ziet nu ook dat de puntentelling meer is geworden. Mocht het de volgende maand mis gaan, trek dan aan de bel.
hai. nou het is dus echt zo en deze maand zijn ze opnieuw niet bijgeschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saskia,

Ik zie het inderdaad! Vorige maand was het alsnog goed gegaan, dus misschien zit er enige vertraging op de lijn! Ik heb het in ieder geval even nogmaals doorgezet, zodat we duidelijk hebben wat er nou precies aan de hand is. Zodra wij hier iets over horen, dan laten we het je gelijk weten! De punten komen hoe dan ook jouw kant op. 🙂
Hallo. Ik mis ook nog een paar punten. De punten die ik zou krijgen bij aanmelding en de punten die ik zou krijgen voor aanmelding bij het forum.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Remco,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! 🙂 Ik zie dat je je op 30/03/2017 hebt aangemeld voor T-Mobile Extra. Bij aanmelding ontvang je 15 punten, deze ontvang je 1 of 2 dagen na aanmelding, maar ik zie inderdaad dat dat bij jou niet is gebeurd. Ik heb deze 15 punten zojuist alsnog handmatig voor je toegevoegd. Deze zijn binnen 24 uur zichtbaar op My T-Mobile. Verder zie ik dat je je op 20/04/2017 hebt aangemeld hier op het forum, leuk! 🙂 Je krijgt voor deze aanmelding 25 punten, het kan tot 4 weken duren voordat deze punten bij je spaarsaldo zijn opgeteld. Ik weet dat de punten die je krijgt voor het aanmelden op het forum wat vertraging hebben opgelopen. Ze worden zeker nog toegevoegd, maar het duurt iets langer dan normaal. Nog even geduld!

Heb je al een leuk cadeautje gezien waarvoor je gaat sparen?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer