Beantwoord

punten niet gekregen

• 23 juni 2019
  • 10 reacties
  • 1420 Bekeken

Reputatie 2
Doordat tmobile extra het niet deed en ik daarvoor hier op de community kwam zag ik dat er ook meldingen waren van diverse klanten dat het niet goed ging met het bijschrijven van de punten. Nu heb ik mijn punten even nagekeken en ook ik mis 2 maanden welke ik graag nog wil.

Misschien wat laat, maar het gaat om okt 2017 en dec 2018. De extra punten voor verlengen in 2018 en mijn verjaardag in 2018 en 2019 heb ik ook niet gehad, maar daar zijn jullie vast mee gestopt gok ik zo.

Ik mag over 2 weken verlengen, dus wil graag mijn punten nog opmaken 😉
icon

Beste antwoord door David 24 juni 2019, 10:36

Hoi @Annie2410,

Ik zie dat Cristien je al van wat meer informatie heeft voorzien over de uitfasering van T-Mobile Extra. De extra punten worden inderdaad al een tijdje niet meer uitgedeeld, maar de punten bij je facturen moet je wel gewoon ontvangen. Ik kan niet garanderen dat het nog lukt, maar ga het in ieder geval doorzetten naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaan, zodat zij dit voor je kunnen nakijken!

Als wij je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Annie2410 Welkom op deze mooie zonnige maandag, ☀️
T-mobile extra stopt!
Je kunt Hier meer informatie vinden en uitleg over de punten.
Na verlenging heb je nog vier maanden de tijd om de punten in te leveren.

Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven, dat kan een moderator misschien voor je doen.🤔
Het lijkt mij onbegonnen werk om dat nog uit te zoeken, maar je weet het nooit!
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Annie2410,

Ik zie dat Cristien je al van wat meer informatie heeft voorzien over de uitfasering van T-Mobile Extra. De extra punten worden inderdaad al een tijdje niet meer uitgedeeld, maar de punten bij je facturen moet je wel gewoon ontvangen. Ik kan niet garanderen dat het nog lukt, maar ga het in ieder geval doorzetten naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaan, zodat zij dit voor je kunnen nakijken!

Als wij je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 2
@David Ik zag dat ik inmiddels punten voor december 2018 heb ontvangen.

Alleen....de reguliere bijschrijvingen doen nu ook raar. De laatste punten zijn van begin mei en we zitten nu begin juli, dus het lijkt alsof ik de punten van juni ook mis.

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoeveel punten per € het tegenwoordig is 😎

En over het uitfaseren ben ik op de hoogte, vandaar dat ik mijn punten nu zo in de gaten aan het houden ben. Al heeft het nog weinig nut, want de shop is al tijden onbereikbaar, maar daar klagen er meer over lees ik 😂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Annie2410,

Mooi dat die punten in ieder geval zijn gecorrigeerd! Ik kan op dit moment nog niet controleren of en wat er fout gaat, omdat we een probleem ervaren met de T-Mobile Extra catalogus. Ik kan dus niet checken of de punten inderdaad missen of alsnog later bijgeschreven zijn, doordat het systeem het moeilijk heeft. Hopelijk wordt het probleem snel opgelost en worden de punten alsnog snel bijgeschreven! Je krijgt per euro op de factuur een punt, dus 1=1. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag!
Reputatie 2
@David Dan wacht ik dat nog heel even af. Ik heb dan nog wel een opmerking over het aantal punten per nota. Hoe het kan weet ik niet, maar dat gaat dan al een hele tijd fout bij mij aangezien ik al tijden standaard 14 punten per maand krijg terwijl mijn factuur gemiddeld tussen de 27 en 30 euro is.

Ook voor de correctie die gemaakt is heb ik 14 punten ontvangen terwijl die nota zelfs € 32 was.

Zou je dat nog eens uit willen zetten? Ik als jarenlange klant van ik gok minimaal 15 jaar heb uiteraard alle vertrouwen in jullie gehad dat jullie de extra punten juist uitgaven, maar ik krijg nu een beetje het gevoel dat ik al die jaren veels te weinig punten heb ontvangen en als dat zo is word ik daar best verdrietig van 😥

Mocht het nodig zijn wil ik de mis gelopen punten eventueel ook wel zelf uitrekenen. In de catalogus was toch niet veel keus meer. Alle punten die ik dan nog extra over houd kan ik aan Stichting Jarige Job schenken als de catalogus het weer doet😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annie,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het super attent en tof vind dat je je punten wilt schenken aan stichting jarige job! Echt super! Ik heb ook direct een case aangemaakt voor onze T-Mobile Extra collega's zodat ze je van meer informatie kunnen voorzien over de punten saldo. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten!

Als je nog andere vragen hebt, let me know!
Reputatie 2
@Hajar Daar ben ik weer...we zijn inmiddels meer dan 5 werkdagen verder, maar ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen.

Mijn reguliere puntenbijschrijving is ook voor het laatst geweest op 10-5-2019, dus daar gaat het ook niet goed aangezien het al 23-7-2019 is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi annie2410,

Ik heb het nog even voor jou nagekeken! Ik zie dat het aantal punten per keer wel klopt - sorry voor de verwarring! Dat zit zo: voor 1 euro op je factuur krijg je 1 punt. Maar: de maandelijkse betaling van je toestelkrediet telt niet mee. Dat verklaart waarom jij meestal rond 14 punten krijgt.

Ik zie wel dat je inderdaad nog 2 maanden mist, dus ik heb dat weer direct doorgezet naar mijn collega's! Zij gaan dit zo snel mogelijk oppakken, dat komt helemaal goed!
Reputatie 2
@Jaimy of iemand anders...we zijn inmiddels bijna 3 weken verder en 3 maanden sinds ik voor het laatst punten heb ontvangen. Het zou erg prettig zijn als de bijschrijving nu eens gedaan werden en vanaf nu weer goed zouden gaan.

Daarover gesproken....ik heb in juli mijn abb dat in november afloopt verlengd. Kunnen jullie de datum zien dat mijn punten aflopen? Ik neem aan dat ik spaar tot november en dan nog 4 maanden de tijd heb om ze in te leveren?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Annie2410

Dit ga ik even voor je navragen bij de afdeling die hierover gaat! Ik heb hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Reageer