Beantwoord

Punten niet meer dubbel toegekend

• 22 april 2016
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Waarom krijg ik vanaf maart geen dubbele punten meer op mijn factuur? Ik heb hier niets over gelezen of bericht van gehad dag dit veranderd zou zijn. Gr Leni
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 april 2016, 10:52

Hoi Duca, welkom terug op het forum.

Zoals 05alexander92 al zei zijn de dubbele punten al een tijdje verdwenen. Sinds februari 2015 zijn er andere mogelijkheden om zelf invloed uit te oefenen op het aantal T-Mobile Extra punten, meer daarover lees je op deze pagina.

Verder kun je af en toe even een kijkje nemen op deze pagina om te zien wat de huidige acties zijn. Om de zoveel tijd zijn er nieuwe acties, sommige acties worden vaak verlengd.

Heb je al een T-Mobile Samen groep aangemaakt? Dan kun je (tijdelijk) toch nog kiezen voor dubbele punten op je factuur door dat cadeau te kiezen in je My T-Mobile. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Volgens mij geldt deze actie al best lang niet meer. Vroeger kreeg je zelfs driedubbele punten na een tijd. Maar nu kun je alleen dubbele punten krijgen als je bij T-Mobile Samen voor dit "cadeau" kiest.
Hoi Duca, welkom terug op het forum.

Zoals 05alexander92 al zei zijn de dubbele punten al een tijdje verdwenen. Sinds februari 2015 zijn er andere mogelijkheden om zelf invloed uit te oefenen op het aantal T-Mobile Extra punten, meer daarover lees je op deze pagina.

Verder kun je af en toe even een kijkje nemen op deze pagina om te zien wat de huidige acties zijn. Om de zoveel tijd zijn er nieuwe acties, sommige acties worden vaak verlengd.

Heb je al een T-Mobile Samen groep aangemaakt? Dan kun je (tijdelijk) toch nog kiezen voor dubbele punten op je factuur door dat cadeau te kiezen in je My T-Mobile. 🙂

Reageer