punten niet ontvangen

Ik heb ook geen punten ontvangen.

Willen jullie dit aanpassen?

Bedankt.!

This topic has been closed for comments

107 reacties

Reputatie 2
Ook ik heb over de periode 14.10 tot 14.11 geen punten bijgeschreven gekregen; gaat anders vrij snel na de factuur maar deze periode niet.
Kan dit ook alsnog geregeld worden?
Bij voorbaat mijn dank.
Mijn punten (van mijn factuur van 12 november) zijn ook niet bijgeschreven!
Wilt u deze aub bijschrijven?

Bij voorbaat dank.
Normaal krijg ik mijn punten altijd op de 19e maar deze zijn ook niet bijgeschreven (van de factuur van 23 november)
Kunnen deze punten ook bijgeschreven worden?

Mvg
Reputatie 2
Elke maand wordt mijn puntensaldo netjes bijgwerkt. Dat is altijd rond de 10de vd maand. Nu is het al 25 november en nog steeds is het puntensaldo nog niet bijgewerkt terwijl de factuur al wel is ontvangen.
Reputatie 2
Hoi!

Ik heb precies hetzelfde.

kan dit zsm bijgewerkt worden?
Reputatie 3
Ik ook niet.

Kreeg wel een mail waarin stond dat ik vanaf deze maand (november) dubbele punten zou gaan krijgen.

Niks dubbel, helemaal geen punten.

Ik hoop dat het een storing is en alsnog wordt opgelost.

Alvast bedankt
Same here... heeft het misschien iets te maken met die storing in de facturen van de abonnementen waar de nieuwe maand op de 9e ingaat?
Reputatie 2
Ook ik ontvang normaliter per 14e van de maand de punten bijgeschreven maar per 14 november tot heden ook nog steeds niets.
Graag reactie.
Reputatie 2
Ik heb ook nog geen punten bijgeschreven, terwijl mijn factuur al verzonden is.
Ik ook niet heb 30 euro opgewaardeerd maar niks punten!!!
Reputatie 2
Heb ook geen punten factuur oktober ook foetsie
Ook ik heb afgelopen maand geen punten bijgeschreven gekregen.

Zou dit kunnen worden gecorrigeerd?
Reputatie 2
zouden jullie kunnen nakijken waarom er geen punten voor november zijn bijgeschreven bij mij.

alvast bedankt.
Reputatie 3
Gezien het aantal reacties zal er wel een storing zijn.

Is er een moderator die ons een antwoord kan geven?

Thnx
Reputatie 2
ik hoor rond de 140 punten hebben gehad. Niks gekregen. Zou het graag zsm ontvangen
Voor mij hetzelfde! Geen puntjes gehad en ik had zo'n hoge telefoonrekening! 😉
Reputatie 4
Bij mij ook geen punten.
Zal dan inderdaad wel een algemene storing zijn geweest, wordt hopelijk geregeld?!
Dan heb ik weer genoeg gespaard voor de abonnementskorting 🙂
Was ook hard bezig voor de abonnementskorting, zit alleen nog te wachten op 'n paar punten... ;-)
Hoop dat 't snel wordt geregeld!
Reputatie 2
same here!

had hier ook vorige week al een topic over geplaats maar geen enkele reactie van t-mobile.....

Hmm alles lijkt goed gekomen te zijn met de factuur, maar mijn punten voor T-Mobile Extra zijn nog altijd niet bijgeschreven voor deze factuur. Het gaat hier om dik 140 punten... Zouden deze alsnog bijgeschreven kunnen worden?
Reputatie 2
Hallo,

Elke maand krijg ik punten maar mijn punten van november heb ik niet ontvangen?
Waarom is dit?
Reputatie 6
Ramo welkom

een kleine storing geweest heb ik gelezen in een andere topic komt weer in orde
Reputatie 2
Hallo, Elke maand krijg ik punten maar mijn punten van november heb ik niet ontvangen? Waarom is dit? ik welze wel hepn joepmeloenwietje liv.nl
Reputatie 6
speedy45

die zijn heb ik op een andere topic gelezen een beetje laat dit keer ik heb ze zelf ook nog niet
Reputatie 3
Ik heb ook geen punten gekregen:s Grrrr