Beantwoord

Punten nog niet bijgeboekt

• 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste T-mobile,

Vandaag staat mijn 2e rekening klaar en voor deze rekening heb ik de punten ontvangen.
Helaas heb ik nog steeds niet de welkomstpunten ontvangen en ook de punten van de eerste rekening van €49,95 heb ik nog steeds niet ontvangen.
Dit zou uiterlijk bij de 2e rekening gebeurd moeten zijn.
Helaas niet dus.
Zou u ervoor kunnen zorgen dat de punten alsnog met terugwerkende kracht bijgeschreven worden?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hans Gerrits
icon

Beste antwoord door Issam 18 augustus 2016, 16:02

Hallo Hans,

Goed dat je even aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat de punten van je eerste factuur en de welkomstpunten niet zijn bijgeboekt. Deze heb ik direct handmatig voor je bijgeboekt. Dit is binnen 24 uur ook zichtbaar op My T-Mobile.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Heb je trouwens al iets op het oog in de T-Mobile Extra catalogus waar je voor wilt sparen?

Ik ben benieuwd. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Hans,

Goed dat je even aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat de punten van je eerste factuur en de welkomstpunten niet zijn bijgeboekt. Deze heb ik direct handmatig voor je bijgeboekt. Dit is binnen 24 uur ook zichtbaar op My T-Mobile.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Heb je trouwens al iets op het oog in de T-Mobile Extra catalogus waar je voor wilt sparen?

Ik ben benieuwd. 😉

Reageer