Beantwoord

Punten saldo

• 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1443 Bekeken

Ik had een product besteld maar niet bevestig. Want ik ging voorwaarden lezen. Kom ik terug maar hij ging verversen n mijn punten werd afgeschreven. Krijg ik mijn punten terug?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2019, 15:09

Hi Rose,

Geen paniek. Als je bestelling niet is bevestigd dan krijg jij je punten gewoon terug. Als het goed is kun je dat ook terugzien op My T-Mobile. Als je wilt dat ik met je meekijk dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rose,

Aah, nice! Goed om te horen. Als je mij een privébericht stuurt zoals hierboven staat aangegeven dan kijk ik graag met je mee. 🙂
Bedankt, ik heb mijn punten terug.
Ik had bij catalogus gekozen voor klikkie, ik had besteld en bevestig. Dat was vorige week donderdag. Wanneer krijg ik mijn voucher en moet ik een account aanmaken bij klikkie? Hoe zit dat? Hoe werkt het eigenlijk?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rose,

Geen paniek. Als je bestelling niet is bevestigd dan krijg jij je punten gewoon terug. Als het goed is kun je dat ook terugzien op My T-Mobile. Als je wilt dat ik met je meekijk dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban. 🙂

Reageer