Beantwoord

Punten saldo klopt niet

• 3 juli 2019
  • 11 reacties
  • 1296 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
bij controle van mijn punten saldo is gebleken dat er div onregelmatigheden in voorkomen zo als het aantal punten en div manden die niet zijn bijgeschreven
icon

Beste antwoord door Hajar 4 juli 2019, 13:10

Hi Harald,

We ervaren momenteel wat problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor de punten ook niet zichtbaar zijn. We zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harald,

We ervaren momenteel wat problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor de punten ook niet zichtbaar zijn. We zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak!
Dat de punten af en toe niet zichtbaar zijn is een probleem apart!
Ik heb het hier over onregelmatigheden in het bijschrijven en maanden achterstand!
Hoe gaat uw dat verklaren???🤔
volgens T-Mobile ontvang je twee punten per € !!!!!
verder zijn er nog altijd storingen !
Dit is de reden dat ik bij T-Mobile verlaat
Alleen maar lege beloofde en onbetrouwbaar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harald,

Vanwege de storing kan ik niet inzien welke punten je mist. Ik heb nu toch een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij hebben meer inzicht in je puntensaldo. Zij zullen het ook verder oppakken. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze!
dit was de reactie op mijn vraag !
Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze!!!!!!!!!!!

9 Dagen later en nog geen reactie! War een waardeloze service hier word ik echt niet blij van

Ik vraag me af warum jullie mensen loken met de punten als het toch niet werkt en jullie ze niet met regelmaat bijschrijven
da worden jullie zeker stil van 😮 ,zou ik ook worden als ik geen oplossing had!
Reputatie 7
Badge +20
Hi harald,

Ik heb gelijk je case erbij gepakt en zie dat er op 9 juli punten zijn toegevoegd. Ik was in de veronderstelling dat ze contact met je zouden opnemen, maar ze zijn dus toegevoegd zonder terugkoppeling naar jou. Excuses voor de verwarring! We ervaren momenteel problemen met onze T-Mobile Extra pagina waardoor jij dit niet direct kan terugzien, maar de punten zijn zeker toegevoegd! We zijn hard bezig om de pagina weer werkende te krijgen en zodra dat is opgelost, kun jij de punten ook weer terugzien in je overzicht.

Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!
Ongeloofwaardig verhaal ,wie trapt er nog in??
Dit probleem doet zich al maanden voor!
Het is bekend dat er tweederangs it medewerkers werken ,maar dat ze zo slecht waren verbaast zelf mij!
Reputatie 7
Badge +20
@haraldroos Misschien moet jij dan maar snel solliciteren, aan je opmerkingen te zien kan jij het vast beter.
Fijne dag verder!
Dit soort reacties zeggen al genoeg over jou en bevestigen alleen maar mijn vermoeden!
En ja als ik dit soort werk zou afleveren (maanden doen over een storing) zou ik koekenbakker worden