Beantwoord

Punten saldo naar euro

• 19 september 2017
  • 1 reactie
  • 433 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn punten.

ik weet dat je deze mag omzetten naar euro's als je een nieuw abonnement afsluit maar hoeveel zijn mijn punten waard op dit moment ruim 5500

iemand die dit weet??
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 14:30

Hoi the-devil,

Tof dat je jouw punten in wilt zetten bij een verlenging!

De waarde van de punten schommelt van tijd tot tijd iets. Ik kan je daarom ook geen vaste waarde van de punten geven, dit berekenen ze ter plekke voor je in de winkel. Houd er wel rekening mee dat het alleen voor bijbetaling toestel is en je de euro's niet handje contact in je handen krijgt. 😉 Ik weet niet voor welk toestel je wilt gaan en wanneer je naar de winkel gaat, maar we gaan binnenkort T-Mobile Extra verhuizen en daardoor is het van 3 tot en met 11 oktober niet mogelijk om punten in te wisselen. Handig om te weten, voor je voor niets naar de winkel gaat!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi the-devil,

Tof dat je jouw punten in wilt zetten bij een verlenging!

De waarde van de punten schommelt van tijd tot tijd iets. Ik kan je daarom ook geen vaste waarde van de punten geven, dit berekenen ze ter plekke voor je in de winkel. Houd er wel rekening mee dat het alleen voor bijbetaling toestel is en je de euro's niet handje contact in je handen krijgt. 😉 Ik weet niet voor welk toestel je wilt gaan en wanneer je naar de winkel gaat, maar we gaan binnenkort T-Mobile Extra verhuizen en daardoor is het van 3 tot en met 11 oktober niet mogelijk om punten in te wisselen. Handig om te weten, voor je voor niets naar de winkel gaat!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer