Beantwoord

Punten sparen

• 9 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1933 Bekeken

Reputatie 2
Al jaren ben ik vaste klant en heb ook nu weer een nieuw abonnement afgesloten.
Echter kreeg ik een e-mail dat ik daarom tot 10-4 de tijd had om mijn oude punten op te maken.
Waarom kan ik deze eigenlijk niet gewoon meenemen?
Ik vind namelijk de keuze uit mijn bestaande punten wel heel erg minimaal, vooral als er ook nog eens niets tussen zit.
icon

Beste antwoord door Aelonius 9 maart 2019, 21:39

Hey @c6user

De T-Mobile Extra punten worden al sinds vorig jaar langzaam uitgefaseerd omdat het programma stopt. Om te voorkomen dat klanten geen tijd hebben om de punten te gebruiken, zorgt T-Mobile dat je een paar maanden je punten zal behouden.

Dit is een jaar geleden gecommuniceerd in dit topic.

Je kan altijd overwegen om even te kijken of je een leuke accessoire in de T-Shop ziet. Je kan daar een deel van je punten gebruiken om in te wisselen voor korting op accessoires, extra's etc. Voor meer informatie en een FAQ kan je het beste de bovenstaande link even volgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hey @c6user

De T-Mobile Extra punten worden al sinds vorig jaar langzaam uitgefaseerd omdat het programma stopt. Om te voorkomen dat klanten geen tijd hebben om de punten te gebruiken, zorgt T-Mobile dat je een paar maanden je punten zal behouden.

Dit is een jaar geleden gecommuniceerd in dit topic.

Je kan altijd overwegen om even te kijken of je een leuke accessoire in de T-Shop ziet. Je kan daar een deel van je punten gebruiken om in te wisselen voor korting op accessoires, extra's etc. Voor meer informatie en een FAQ kan je het beste de bovenstaande link even volgen.

Reageer