Beantwoord

Punten T-Mobile extra

• 5 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb op 12-07 een internet abonnement afgesloten met een Samsung tablet.
Ik heb me toen meteen aangemeld voor T-mobile extra omdat ik dat ook op mijn 06 nummer heb.
Inmiddels is de eerste rekening van €49,95 allang betaald en komt de nieuwe periode er al weer bijna aan.Tot op dit moment heb ik nog steeds geen punten gehad.
Ook de 15 welkomstpunten heb ik nooit gehad,terwijl ik kees dat dat binnen 1 tot 2 dagen al zou moeten.
Het zal toch niet zo zijn dat ik elke maand om de punten moet vragen. Dan is de lol van punten sparen er snel van af.
Op mijn 06 heb ik er nooit problemen mee gehad.
Ik hoop dat u voor mij kunt regelen dat het goed gaat lopen om de punten te sparen,en dat ik de punten alsnog met terugwerkende kracht ontvang.
Alvast mijn hartelijke dank.

Met vriendelijke groet,

Hans Gerrits
icon

Beste antwoord door David 6 augustus 2016, 17:00

Hoi Hans,

Mijn collega Amy had in je vorige bericht aangegeven dat het tot 4 weken kan duren voor alles bijgeschreven is. Ze heeft ook aangekaart dat als het bij de tweede factuur nog niet is toegekend, je weer aan de bel kon trekken. Op het moment is deze factuur nog niet online, dus wacht deze nog af en laat het ons dan weten.

Als je nog vragen hebt in de tussentijd horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Mijn collega Amy had in je vorige bericht aangegeven dat het tot 4 weken kan duren voor alles bijgeschreven is. Ze heeft ook aangekaart dat als het bij de tweede factuur nog niet is toegekend, je weer aan de bel kon trekken. Op het moment is deze factuur nog niet online, dus wacht deze nog af en laat het ons dan weten.

Als je nog vragen hebt in de tussentijd horen we het graag van je!

Reageer