Beantwoord

Punten wederom niet bijgeschreven en wederom geen reactie van de klantenservice

• 20 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 763 Bekeken

Hallo,

eerder dit jaar geconstateerd dat er bij mij geen punten waren bijgeschreven inzake de faktuur december 2018.

Hierover begin dit jaar contact gehad met de klantenservice met belofte we zoeken het uit en corrigeren het. Geen bericht, moest er zelf weer achter aan.
Bij dat 2e contact werd / kon het opeens direkt gecorrigeerd worden! Het kan dus wel snel....

Eind juli geconstateerd dat wederom punten niet bijgeschreven zijn inzake diverse fakturen.
Wederom belofte van de klantenservice dat dit uitgezocht en gecorrigeerd zal worden en dat ik hier over teruggebeld word.
Je raadt het al.. geen reactie / geen correctie.
@klantenservice: willen jullie a.j.b. hier induiken m.b.t. welke fakturen ik wederom geen punten heb gehad (ga het niet weer voor jullie uitzoeken) en dit z.s.m. corrigeren?
Wat is de reden dat dit nu weer misgegaan is qua punten toekenning en nog steeds mis gaat (laatste faktuur ook weer geen punten).
Is er iets mis met jullie systeem dat dit hoort te regelen?

Dank voor jullie hulp en de hopelijk zeer spoedige correctie en definitieve oplossing zodat dit niet weer mis gaat.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2019, 10:10

Hi @bussie1966

Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij zullen dit binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat je punten bijgeboekt worden. Excuses voor hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon goed gaat.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @bussie1966

Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij zullen dit binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat je punten bijgeboekt worden. Excuses voor hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon goed gaat.
Reputatie 2
Hi @Hajar,

Voor mij geldt hetzelfde; ik zie in mijn puntenoverzicht dat ik in januari en april dit jaar punten heb ontvangen, maar de andere maanden niet. Zou je ook voor mij dit kunnen uitzoeken?

Dank!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rprsnt020,

Ik heb het voor jou ook meteen doorgezet! Gaat helemaal goedkomen!
Hi @bussie1966

@Hajar
Dank voor je hulp.

Ik zie de correctie staan 26-08 30 punten. Dit betreft m.i. de maanden juni en juli.
Wat ik nu dan nog mis is de maand augustus.
Kan jij dit ook nog laten corrigeren?
Ben benieuwd of de maand september inderdaad goed gaat...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @bussie1966,

Ik zie het inderdaad, ik zie dat Hajar alleen om juli en augustus had gevraagd, omdat het leek of die van juni al bijgeschreven waren. Die in juni waren echter de punten van december, zoals ik het begrijp. Ik heb het nu wederom doorgezet met de vraag of de punten van juni ook nog toegevoegd kunnen worden!

Reageer