Beantwoord

Punten wederom niet bijgeschreven en wederom geen reactie van de klantenservice

  • 20 augustus 2019
  • 15 reacties
  • 2237 Bekeken

Hallo,

eerder dit jaar geconstateerd dat er bij mij geen punten waren bijgeschreven inzake de faktuur december 2018.

Hierover begin dit jaar contact gehad met de klantenservice met belofte we zoeken het uit en corrigeren het. Geen bericht, moest er zelf weer achter aan.
Bij dat 2e contact werd / kon het opeens direkt gecorrigeerd worden! Het kan dus wel snel....

Eind juli geconstateerd dat wederom punten niet bijgeschreven zijn inzake diverse fakturen.
Wederom belofte van de klantenservice dat dit uitgezocht en gecorrigeerd zal worden en dat ik hier over teruggebeld word.
Je raadt het al.. geen reactie / geen correctie.
@klantenservice: willen jullie a.j.b. hier induiken m.b.t. welke fakturen ik wederom geen punten heb gehad (ga het niet weer voor jullie uitzoeken) en dit z.s.m. corrigeren?
Wat is de reden dat dit nu weer misgegaan is qua punten toekenning en nog steeds mis gaat (laatste faktuur ook weer geen punten).
Is er iets mis met jullie systeem dat dit hoort te regelen?

Dank voor jullie hulp en de hopelijk zeer spoedige correctie en definitieve oplossing zodat dit niet weer mis gaat.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2019, 10:10

Hi @bussie1966

Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij zullen dit binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat je punten bijgeboekt worden. Excuses voor hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon goed gaat.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @bussie1966

Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij zullen dit binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat je punten bijgeboekt worden. Excuses voor hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon goed gaat.
Reputatie 2
Hi @Hajar,

Voor mij geldt hetzelfde; ik zie in mijn puntenoverzicht dat ik in januari en april dit jaar punten heb ontvangen, maar de andere maanden niet. Zou je ook voor mij dit kunnen uitzoeken?

Dank!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @rprsnt020,

Ik heb het voor jou ook meteen doorgezet! Gaat helemaal goedkomen!
Hi @bussie1966


Ik heb direct een case voor je aangemaakt en doorgezet naar de afdeling T-Mobile Extra. Zij zullen dit binnen 5 werkdagen oppakken en ervoor zorgen dat je punten bijgeboekt worden. Excuses voor hoe het is gegaan. Ik verwacht dat het in de toekomst gewoon goed gaat.


@Hajar
Dank voor je hulp.

Ik zie de correctie staan 26-08 30 punten. Dit betreft m.i. de maanden juni en juli.
Wat ik nu dan nog mis is de maand augustus.
Kan jij dit ook nog laten corrigeren?
Ben benieuwd of de maand september inderdaad goed gaat...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @bussie1966,

Ik zie het inderdaad, ik zie dat Hajar alleen om juli en augustus had gevraagd, omdat het leek of die van juni al bijgeschreven waren. Die in juni waren echter de punten van december, zoals ik het begrijp. Ik heb het nu wederom doorgezet met de vraag of de punten van juni ook nog toegevoegd kunnen worden!
Hallo T-Mobile,

helaas (maar niet tot mijn verbazing) moet ik constateren dat er wederom punten niet bijgeschreven zijn.

Dit maal betreft het de punten m.b.t. de nota dd. 6 september betaald op 16 september.
Betreft 37 punten.

Waarom gaat dit nu weer mis en wat gaan jullie er nou daadwerkelijk aan doen om dit definitief op te lossen zodat ik niet elke maand er weer om moet vragen?

De punten zie ik graag z.s.m. bijgeschreven en graag ook een toelichting waarom dit nou weer misgegaan is. Over op een ander systeem? Programmeer-foutje?

Als dit volgende maand weer mis gaat verneem ik graag hoe ik een officiële klacht kan indienen.

Groet,

bussie
Reputatie 7
Badge +20
Hi bussie,

Ik kan niet zeggen waar het mis gaat en dus heb ik dit nogmaals doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen (zoals tot nu toe iedere keer is gedaan) netjes de misgelopen punten toevoegen. Ik heb ook gevraagd of ze kunnen onderzoeken waar het probleem ligt. ZIj zullen je ook voorzien van een terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak.
Hallo Hajar,

dank voor je reactie en hulp.

Ik wacht de terugkoppeling af en ben met name benieuwd waarom dit weer mis gegaan is en de afgelopen maanden ook.
Hi Hajar,

ik zie dat er op 02-10-2019 18 punten zijn bijgeschreven. Dit is echter niet het juiste aantal punten. Dit dienen er volgens mij 37 of 38 te zijn.

Zou jij hier nog naar willen (laten) kijken?

Dank!

bussie
Hi Hajar,

Zou je dit voor mij ook willen nakijken? Ik heb hier contact over gehad met de klantenservice. Ik zou moeten wachten tot 2 weken voordat mijn abonnement afloopt, zijn ze dan nog niet bijgeschreven dan kon ik bellen. Zou notitie van zijn gemaakt. Nu lees ik hierboven dat het wel eerder kan... Laatste punten gehad in maart 2019.

Dank alvast voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
@bussie1966

Dit heb ik natuurlijk gelijk even gecontroleerd en ik zie dat ervoor ook al correcties plaats hebben gevonden waardoor het totaal veel hoger kwam te liggen. De laatste correctie (van 18 punten) is voor de laatste factuur weliswaar te laag, maar over het geheel genomen klopt het totaalplaatje gelukkig wel!

@Erwinzld

Excuus voor de informatie die je van mijn collega hebt ontvangen, het is inderdaad niet nodig om zo lang te wachten. Waar zij het over had stond los van jouw probleem, dus dat had direct opgepakt kunnen worden. Enfin, dat regel ik nu dan alsnog voor je! 😉

Bij jou ging het inderdaad al eerder mis en dat stond dus los van het probleem waar eerder aan werd gerefereerd. Ik heb jouw probleem doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat, zodat zij alsnog de punten uit kunnen keren. Hopelijk hebben ze dat snel voor je geregeld!
Hi David,

Alvast bedankt voor het doorzetten.
@ de diverse t-mobile mensen.

Dank voor de diverse uitzoek-acties en correcties.

Heb SMS ontvangen dat het nu zou moeten kloppen en dit wordt ook aangegeven door David.

M.i. is dit echter niet juist.

Ik ben er echter moe / flauw van verder over te communiceren ed en jullie allicht ook.

Laten we het maar rusten.

Hoop alleen dat jullie de zaakjes voor de komende tijd op orde hebben en de punten weer automatisch worden bijgeschreven.

Er is genoeg tijd en moeite aan besteed door beide partijen.

De automatisering is duidelijk (nog) niet op orde bij jullie.

Hi David,

Heb je wellicht een update voor mij? Ik heb niks meer gehoord sinds je laatste  bericht hier. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Erwinzld 

We hebben momenteel technische problemen met het toevoegen van de punten. We zijn druk bezig met de oplossing en zullen alle misgelopen punten corrigeren. Excuses voor het ongemak!

Reageer