Beantwoord

Punten weg maar geen bestelling in beeld

Ik heb zojuist geprobeerd een middelgroot ritualist hammam pakket te bestellen. Omdat ik geen 2300 punten had maar ongeveer 2100 kon ik kiezen voor optie 1560 punten met 7.40 euro bijbetaling. Dat wilde ik en heb ik aangeklikt maar bij bestellen kreeg ik melding dat ik te weinig punten had. Lukte dus niet om te bestellen maar nu zijn die 1560 punten wel verdwenen. Geen bestelling teru te vinden in het overzicht. Heel graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 april 2018, 10:40

Hi jansen1980,

Het is helemaal in orde gekomen! Ik heb gelijk je bestelling goed verwerkt, een middelgroot Hamam pakket van Rituals. Je hebt er 1730 punten voor gebruikt en straks wordt er op je factuur €7,40 gefactureerd. Je ontvangt je bestelling snel in huis dus ik wens je alvast heel veel plezier mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag! :8
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Heb je nog screenshots van je hoeveelheid punten?
Altijd handig om te maken als backup....
Anders hoop ik dat een moderator je kan helpen en je geschiedenis kan inzien.
Hallo Readyplayerone,
nee helaas geen screenshots, dacht ook dat dit wel prima zo werken. Ja wacht op een moderator om te helpen. Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi jansen1980

Ben ik weer! Ik zie dat ik ook op een ander topic van je had gereageerd. Ik heb even voor je gekeken en zie inderdaad dat de bestelling momenteel op gereserveerd staat. Wil je de bestelling alsnog hebben of heb je liever je punten terug? Ik zal maandag direct contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is zodat we dit snel verder afhandelen.

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat en dan maak ik het in orde voor je!
Hoi Hajar, ik wil graag het middelgrootpakket hamam van ritualist ontvangen. Hiervoor zou ik ongeveer 7,50 bij moeten betalen naast de punten. Als inderdaad de hamam keuze in bestelling staat is het goed.
Alvast bedankt voor het verder regelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi jansen1980,

Het is helemaal in orde gekomen! Ik heb gelijk je bestelling goed verwerkt, een middelgroot Hamam pakket van Rituals. Je hebt er 1730 punten voor gebruikt en straks wordt er op je factuur €7,40 gefactureerd. Je ontvangt je bestelling snel in huis dus ik wens je alvast heel veel plezier mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag! :8
Hoi Hajar,
Top, bedankt voor het regelen! Ik kijk uit naar het pakket.
Fijne dag verder.
Hallo, ik heb hetzelfde. Wilde een blender bestellen, zou 8.75 oid moeten bijbetalen, nu nog 211 punten en geen bestelling geplaatst.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Xxmarg,

Top dat je gebruikmaakt van de punten! Ik heb het meteen even gecontroleerd en zie de bestelling wel terug bij Bestelstatus en bij Bestelhistorie. Dat moet dus helemaal goedkomen!

Alvast heel erg veel pezier met de blender!
Ik heb ook net een rituals pakket,sakura,besteld, ook geen bestelstatus te bekennen, maar wel zijn mn punten verdwenen...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Magdasmedes,

Ahhh heerlijk! Heb meteen zin in een uitgebreide douche-sessie met Rituals, haha. Ik heb meteen even voor je gecheckt of het goed is gegaan, en ik zie de bestelling nu wel bij jouw bestelstatus staan! Het pakket heb je dus binnenkort in huis. 😃

Reageer