Beantwoord

Punten wel zichtbaar, maar niet toegangelijk

• 20 februari 2018
  • 9 reacties
  • 321 Bekeken

Ik spaar al 8 of 9 jaar punten. Ik dacht ik spaar door tot ik iets groots kan kopen.
ik kan nu wel mijn punten zien maar kan er niet bij meer.
als ik ze probeer uit te geven wordt dat geweigerd. kan de pagina ineens niet meer openen. Heb nog wel gewoon een doorlopend abonnement wat elke 2 jaar weer met 2 jaar verlengd wordt.
Snap niet wat er gebeurt is. Heb eind december mijn abonnement verlengd en ben bang dat daar iets mis gegaan is?

heb nog altijd hetzelfde klantnummer als dat ik altijd had !
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2018, 13:19

Hoi Kuntumijhelpen,

Het is opgelost! Zo te zien was er een korte storing waardoor de punten niet beschikbaar waren. Ik zag T-Mobile Extra ook niet meer terug bij jouw My T-Mobile, maar dit staat er ook weer gewoon. Als het goed is zou het nu moeten lukken om de punten terug te zien én, nog belangrijker, in te zetten! 🙂 Laat je ons weten of het ook daadwerkelijk lukt het om iets te bestellen?

PS: Het is overigens zo dat je 1 punt in de 3 jaar moet besteden, niet in de 2 jaar. Even ter extra informatie! 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Volgens mij moet je minimaal 1 punt per 2 jaar uitgeven , anders vervallen de punten
tot nu toe heb ik dat niet eerder gemerkt. Is ook niet zo dat ik de punten niet meer zie. Ik zie ze nog wel staan in de app. Als ik ze dan alleen aanklik omdat ik er iets mee wil doen dan wordt de link geblokkeerd. De punten 3142 stuks zijn dus wel gewoon zichtbaar in de app.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kuntumijhelpen,

Goed dat je het even aangeeft, want dit is wel opmerkelijk! Ik kan zo direct niet achterhalen waarom jij niet bij jouw punten kan komen, dus dit heb ik doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Wanneer zij een reactie hebben, delen zij dat direct met jou en anders krijg ik daar bericht over en dan hoor je zo spoedig mogelijk van me!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kuntumijhelpen,

Het is opgelost! Zo te zien was er een korte storing waardoor de punten niet beschikbaar waren. Ik zag T-Mobile Extra ook niet meer terug bij jouw My T-Mobile, maar dit staat er ook weer gewoon. Als het goed is zou het nu moeten lukken om de punten terug te zien én, nog belangrijker, in te zetten! 🙂 Laat je ons weten of het ook daadwerkelijk lukt het om iets te bestellen?

PS: Het is overigens zo dat je 1 punt in de 3 jaar moet besteden, niet in de 2 jaar. Even ter extra informatie! 😉
dank jullie wel
netjes opgelost !
heb wat leuks besteld inmiddels
bedankt voor de goede afhandeling van dit probleempje.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😃
Ik heb hetzelfde probleem...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jose,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie dat het jou gister is gelukt om een bestelling te doen met je punten. Je punten zijn dus wel beschikbaar. Is hiermee alles weer naar wens?

Reageer