Beantwoord

Puntentelling klopt niet

• 10 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 2220 Bekeken

Ik begon met 1877 T Mobile Extra punten, bestel de Luxury Hotel bon voor 235 punten, vervolgens heb ik nog maar 860 punten over...
Dan wil ik nog een Bladcadeau voor 780 punten bestellen maar dat kan niet, want het maximum is bereikt. Gaat er iets mis?
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2018, 15:30

Hoi Karrie,

Dat is inderdaad best wel vreemd! Wellicht waren er nog punten gereserveerd voor iets anders wat je wilde bestellen. Ik zie in ieder geval dat je de bestelling van de bon is goedgekeurd en dat je nog het juiste aantal punten over hebt, namelijk 1642 punten. 🙂 Je kunt nu dus gewoon weer lekker gaan bestellen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Karrie,

Dat is inderdaad best wel vreemd! Wellicht waren er nog punten gereserveerd voor iets anders wat je wilde bestellen. Ik zie in ieder geval dat je de bestelling van de bon is goedgekeurd en dat je nog het juiste aantal punten over hebt, namelijk 1642 punten. 🙂 Je kunt nu dus gewoon weer lekker gaan bestellen!
Bedankt, ik zie nu ook weer het juiste punten-aantal! Ga het weer proberen
.
Hallo,

Ik heb een T-Mobile abonnement sinds juni 2017 en zie nu pas dat ik 47 punten heb opgebouwd. Volgens mij klopt dat niet. Kunnen jullie er even naar kijken?

Gegroet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Filbay,

Dankjewel voor je vraag. Ik heb een case voor je aangemaakt en onze technische collega's gaan controleren wat er aan de hand is. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Okay. ik wacht af

Dank je

Reageer