Beantwoord

Rituals pakketten via T-Mobile Extra?

• 4 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1658 Bekeken

Goedemiddag!
Ongeveer een maand geleden zag ik dat er via T-Mobile Extra mooie Rituals pakketten te bestellen waren. Nu ik er echter eentje wil gaan bestellen, zie ik ze nergens meer? Komen ze nog terug in de catalogus, of zijn jullie helemaal door de voorraad heen?
Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Vriendelijke groet van Bianca.
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2018, 11:15

Hoi Bianca,

Het is nooit leuk om de brenger van het slechte nieuws te zijn, maar de Rituals pakketten zijn blijvend uit het assortiment. Deze zijn een aantal weken geleden uitverkocht geraakt en op dat moment was het 'Op = op'. Ik had je natuurlijk graag alsnog aan zo'n lekker geurend pakket geholpen, maar in dit geval ben je jammer genoeg net te laat om je punten voor een pakket te verzilveren. :(

Ik hoop van harte dat er nog iets anders leuk voor je tussen zit, misschien een lekker dagje naar de sauna of een Webshop Giftcard? 🙂 Laat het ons ook gerust weten als je nog vragen hebt, dan helpen we je er bij verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.
Hoi David,
Bedankt voor je reactie! Jammer dat de Rituals pakketten er niet meer zijn, maar ik had al zo'n vermoeden.

Intussen zie ik dat er wel een paar nieuwe verzilvermogelijkheden zijn, onder andere die voor een webshop cadeaukaart, helemaal leuk! Daar heb ik dus gelijk gebruik van gemaakt. Wat dan wel weer jammer is, is dat ik er vandaag nog één wilde bestellen, maar dat het maximale aantal 1 per klant is? Voor 15 euro koop je tegenwoordig niet zoveel meer, dus is het misschien nog een optie om ze met hogere bedragen in de catalogus te zetten? Of kunnen jullie het maximale aantal per klant er af halen?
Omdat TMobile Extra gaat stoppen, zou het leuk zijn om mijn punten toch nog aan iets leuks uit te kunnen geven namelijk ;-)

Ik hoor graag van je. Nogmaals bedankt !

Vriendelijke groet van Bianca.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bianca,

Het is nooit leuk om de brenger van het slechte nieuws te zijn, maar de Rituals pakketten zijn blijvend uit het assortiment. Deze zijn een aantal weken geleden uitverkocht geraakt en op dat moment was het 'Op = op'. Ik had je natuurlijk graag alsnog aan zo'n lekker geurend pakket geholpen, maar in dit geval ben je jammer genoeg net te laat om je punten voor een pakket te verzilveren. :(

Ik hoop van harte dat er nog iets anders leuk voor je tussen zit, misschien een lekker dagje naar de sauna of een Webshop Giftcard? 🙂 Laat het ons ook gerust weten als je nog vragen hebt, dan helpen we je er bij verder!

Reageer